Jump to content

Screenshots


r0ry.B.bellOws

Recommended Posts

  • Reacties 312
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Melvin_123

    18

  • Bossinkje

    13

  • Basssss

    11

  • 1974

    10

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 2 weken later...
  • 2 maanden later...
  • 1 maand later...
  • 1 year later...
  • 6 maanden later...

Soms werken bugs ook gewoon in je voordeel. :clown:

Omdat ik te lui ben om te wachten en graag de missie The Chase sneller wil halen, haal ik deze als volgt. Ik ren sneller dan degene die je moet achtervolgen over het dak (door herhaaldelijk op sprinten te drukken houd je het langer vol!), spring eraf, en trek de bestuurder uit de auto. Vervolgens wacht ik tot degene die je moet volgen in de auto stapt en rijd ik zelf naar het huis waar ze heen moeten toe. Beetje ongeduldig... :puh:

Nu probeerde ik dat net ook, met het volgende -vreemde maar wel chille- resultaat.

post-33831-0-79680700-1371493115.png

post-33831-0-52028200-1371493122.png

Met andere woorden: ik zit als bestuurder, maar dat zie je niet. Hij rijdt rustig naar zijn huis toe, en alles wat ik hoef te doen is toekijken. Toen hij uitstapte, was Tommy ook onzichtbaar. Maar toen ik op "F" drukte om uit te stappen, stapte hij gewoon uit alsof hij erin zat. Kortom; deze missie door de computer zelf laten doen. In één woord: ideaal.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 year later...
  • 3 maanden later...
  • 2 maanden later...

Een Cabbie stelen om er vervolgens de Taxi Driver zijmissie mee te doen, en je eerste passagier blijkt de taxichauffeur te zijn van de taxi die je juist hebt gestolen. Let ook vooral op de bestemming waar ik heen moet op onderstaande screenshot, beangstigend! Momenten als deze slagen er altijd in om een glimlach op mijn gezicht te toveren.

post-16696-0-15950600-1422707041.png

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...