Jump to content

hidden packages #70


tibezwiep

Recommended Posts

Online, misschien zag je het niet, maar de kaart die je poste was voor VC, niet voor LCS.

Anyway, heb je al geprobeert met een busje of Ambulance boven op het afdak te klimmen? Ik heb geen LCS, maar aangezien de map bijna identiek is aan die van GTA III check ik daar even hoe je daar het beste op kan klimmen :)

Greetz :sigaar:

Ik heb ff een soort guide gemaakt hoe je er het beste op kan komen.

Stap 1:

Jat een ambulance, kijk hier voor de vindplaatsen.

Stap 2:

ambu1.jpg

Plaats je ambulance ongeveer zo bij het afdakje, zoveel mogelijk tegen het muurtje aan.

Stap 3:

Ga zo veel mogelijk op de rand van de Ambulance staan, maar zorg dat je er niet afvalt.

ambu2.jpg

Spring daarna naar het afdakje. De rest wijst zich zelf wel, denk ik :) Klaar is Toni :D

Voor een overzicht van alle Hidden Packages van LCS kan je altijd op deze pagina kijken ;)

Greetz :sigaar:

Bewerkt: door Galiorix
Link to comment
Delen op andere websites

Online, misschien zag je het niet, maar de kaart die je poste was voor VC, niet voor LCS.

Anyway, heb je al geprobeert met een busje of Ambulance boven op het afdak te klimmen? Ik heb geen LCS, maar aangezien de map bijna identiek is aan die van GTA III check ik daar even hoe je daar het beste op kan klimmen :)

Greetz :sigaar:

Ik heb ff een soort guide gemaakt hoe je er het beste op kan komen.

Stap 1:

Jat een ambulance, kijk hier voor de vindplaatsen.

Stap 2:

ambu1.jpg

Plaats je ambulance ongeveer zo bij het afdakje, zoveel mogelijk tegen het muurtje aan.

Stap 3:

Ga zo veel mogelijk op de rand van de Ambulance staan, maar zorg dat je er niet afvalt.

ambu2.jpg

Spring daarna naar het afdakje. De rest wijst zich zelf wel, denk ik :) Klaar is Toni :D

Voor een overzicht van alle Hidden Packages van LCS kan je altijd op deze pagina kijken ;)

Greetz :sigaar:

k thxx kgaa dan maar is probere ^_^

EDIT: gelukt thxx :D

Bewerkt: door tibezwiep
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...