Jump to content

‘De PC als spelcomputer is zo goed als dood’


nationalist

Recommended Posts

Je mag het van mij onderzoeken. Als je een toetsenbord en een muis aansluit op de console en je gaat een schietspel doen, kun je sneller reageren op de vijand. De console is ook wel chill als je het gewend bent, maar of het sneller is; nee.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 111
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • moechy

    14

  • 007 RoadRunner

    5

  • Ferre

    5

  • ikt

    5

Waarom :-( Heel mijn leven heb ik op mijn pctje gespeeld en mijn pc geupgrade en vanalles om de nieuwste games te spelen... Ik heb gezworen nooit een console te kopen omdat ik de pc toch echt fijner vind. (niks tegen consoles hoor) Maar ik kan me het zo moeilijk voorstellen dat er in de toekomst niet meer op pc's gegamed wordt, kan toch eigelijk niet...? :{ Moeten we bij toekomstige lan party's allemaal onze tv en console meenemen, ik zie het nog neit gebeuren :7 Of zijn die gezellige lan-party's dan ook verdwenen...

Bewerkt: door Naudin
Link to comment
Delen op andere websites

Met muis en toetsenbord spelen is véél gemakkelijker.

Ik heb beiden, en op beide hetzelfde spel (CoD4) en ik kan je vertellen, op de Xbox gaat alles een tikkie langzamer. Maar ik sta er nog steeds van versteld van dat ik 4/5 matches bovenaan sta.

Consoles zijn handig met racen, je kunt er gezellig mee spelen (3 vrienden uitnodigen en elkaar afslachten ofzo).

Ook kun je rustig op de bank gaan zitten en gamen.

Maar nog steeds zijn de toetsenbord en muis superieur aan de controller

Bewerkt: door ikt
Link to comment
Delen op andere websites

Je mag het van mij onderzoeken. Als je een toetsenbord en een muis aansluit op de console en je gaat een schietspel doen, kun je sneller reageren op de vijand. De console is ook wel chill als je het gewend bent, maar of het sneller is; nee.

Nou ik ben een klojo met dat K*T toetsenbord :7

:dans: MegaPilot. :dans:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik game alléén maar op de pc, Ik vind dat een geil ding!

Toch merk ik inderdaad wel dat het beetje op sterven is. Er komen nouwelijks goeie games uit. Maar ik verwacht dat met de twéé nieuwe Battlefield reeksen de pc als platform wel weer opbloeid, Als ze dan vanuit daar goed verder gaan kunnen ze een goed succes boeken. Maar ze kunnen het ook gemakkelijk verknallen als je erover nadenkt

Link to comment
Delen op andere websites

Waarom denk je dat er toetsenborden en muizen zijn voor een console?

Omdat dat laat zien hoe hard een console wel niet kan falen. :7

Er zijn gamepads voor de PC gemaakt..? Ik zie niet in waarvoor een gamepad voor de PC gemaakt wordt, behalve gamen. Een toetsenbord en muis voor een console kunnen handig zijn bij internet en typen, niet alleen voor gamen. Lijkt mij dus dat PC op dat gebied meer "faalt"..

Maarja, dit is gewoon netzoals een Xbox vs PlayStation, een fanboy war. Ik weet van mezelf dat ik beter ben met een controller, en zal daar dan ook altijd bij blijven. Dus voormij; Controller pwnd Muis & Toetsenbord. Alhoewel dat voor iemand anders, anders is.

Ferre @ vorige bladzijde; Eerst naar links, dan omhoog en dan knop? Wat dacht je van schuinomhoog? :7 Overigens heeft alleen online gamen bij de Xbox een prijsje, niet bij de PlayStation. Downloaden = n00b. :) Plus PC heeft super veel last van hackers en cheaters, wat vele spellen bederft. Maarja.. ^^

Link to comment
Delen op andere websites

Waarom denk je dat er toetsenborden en muizen zijn voor een console?

Omdat dat laat zien hoe hard een console wel niet kan falen. :7

Er zijn gamepads voor de PC gemaakt..? Ik zie niet in waarvoor een gamepad voor de PC gemaakt wordt, behalve gamen. Een toetsenbord en muis voor een console kunnen handig zijn bij internet en typen, niet alleen voor gamen. Lijkt mij dus dat PC op dat gebied meer "faalt"..

Maarja, dit is gewoon netzoals een Xbox vs PlayStation, een fanboy war. Ik weet van mezelf dat ik beter ben met een controller, en zal daar dan ook altijd bij blijven. Dus voormij; Controller pwnd Muis & Toetsenbord. Alhoewel dat voor iemand anders, anders is.

Ferre @ vorige bladzijde; Eerst naar links, dan omhoog en dan knop? Wat dacht je van schuinomhoog? :7 Overigens heeft alleen online gamen bij de Xbox een prijsje, niet bij de PlayStation. Downloaden = n00b. :) Plus PC heeft super veel last van hackers en cheaters, wat vele spellen bederft. Maarja.. ^^

Consoles zijn te softmodden, en zo kun je hacks eropzetten ofzo. :puh:

Maar muis en toetsenbord zijn superieur bij FPS. Dat is zeker. Bij een potje met 16 man @ CoD4 @ PC en de Xbox 360, heb ik meer kills @ PC dan op de xbox. Ook meer deaths trouwens, omdat de vijanden sneller om kunnen draaien, en omdat snipers niet eerst hun adem in moeten houden, maar al richtend de zwaai van de loop kunnen corrigeren, waardoor ze meteen na het aimen al kunnen schieten. Op internet lees je trouwens ook dat tb en muis console gamers (m.b.h. van een adaptertje) een oneerlijk voordeel hebben. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Waarom denk je dat er toetsenborden en muizen zijn voor een console?

Omdat dat laat zien hoe hard een console wel niet kan falen. :7

Er zijn gamepads voor de PC gemaakt..? Ik zie niet in waarvoor een gamepad voor de PC gemaakt wordt, behalve gamen. Een toetsenbord en muis voor een console kunnen handig zijn bij internet en typen, niet alleen voor gamen. Lijkt mij dus dat PC op dat gebied meer "faalt"..

Maarja, dit is gewoon netzoals een Xbox vs PlayStation, een fanboy war. Ik weet van mezelf dat ik beter ben met een controller, en zal daar dan ook altijd bij blijven. Dus voormij; Controller pwnd Muis & Toetsenbord. Alhoewel dat voor iemand anders, anders is.

Ferre @ vorige bladzijde; Eerst naar links, dan omhoog en dan knop? Wat dacht je van schuinomhoog? :7 Overigens heeft alleen online gamen bij de Xbox een prijsje, niet bij de PlayStation. Downloaden = n00b. :) Plus PC heeft super veel last van hackers en cheaters, wat vele spellen bederft. Maarja.. ^^

Consoles zijn te softmodden, en zo kun je hacks eropzetten ofzo. :puh:

Maar muis en toetsenbord zijn superieur bij FPS. Dat is zeker. Bij een potje met 16 man @ CoD4 @ PC en de Xbox 360, heb ik meer kills @ PC dan op de xbox. Ook meer deaths trouwens, omdat de vijanden sneller om kunnen draaien, en omdat snipers niet eerst hun adem in moeten houden, maar al richtend de zwaai van de loop kunnen corrigeren, waardoor ze meteen na het aimen al kunnen schieten. Op internet lees je trouwens ook dat tb en muis console gamers (m.b.h. van een adaptertje) een oneerlijk voordeel hebben. :puh:

Vind ik nu ook, met muis kan je gewoon veel vlugger reageren en preciezer mikken.

Bekijk het volgende filmpje vanaf 2.10min, probeer zo maar eens schoten te maken en te spelen met een controler. good luck :puh:

of dit

Link to comment
Delen op andere websites

Ferre @ vorige bladzijde; Eerst naar links, dan omhoog en dan knop? Wat dacht je van schuinomhoog? :7 Overigens heeft alleen online gamen bij de Xbox een prijsje, niet bij de PlayStation. Downloaden = n00b. :) Plus PC heeft super veel last van hackers en cheaters, wat vele spellen bederft. Maarja.. ^^

Dat ligt dan weer aan het spel.

Een controller is op zich best wel chill. Racegames en fun games als House of the Dead zijn best fijn om te spelen met zo'n ding. Alleen shooters, phoe he.

Bewerkt: door Ferre
Link to comment
Delen op andere websites

Als er een goed spel komt op de pc dan kunnen de meeste pc's hem nog geen eens aan.

Dat is bullshit. Normaal elke pc kan games aan (zolang het geen pc van 3 - 5 jaar trg is). Mss wel niet met alles op high maar wel op low fzo....

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...