Jump to content

Unique Stunt Jump 4


tibezwiep

Recommended Posts

Neem een goeie aanloop vanaf het steegje in Cinatown:

[table=border]post-40486-1203960919.jpg[/table]

Gebruik ook vooral het aerodynamische trucje. Dus de anloge stick een klein beetje voorover duwen zodat je op je motor gaat liggen. Zo maak je erg snel, erg veel snelheid. Dan komt er nog een ander probleem; het verkeer. Dat kan hierbij nogal lastig zijn. Zorg dus dat je even niet bij de jump in de buurt bent. Ga dus bijvoorbeeld vanaf JD's Club naar het steegje toe en geef meteen een dot gas. Zo heb je vaak het voordeel dat er nog geen verkeer is gespawnt.

Bewerkt: door ASPHALT
Link to comment
Delen op andere websites

1 probleem ik ebruik de pijltjes toetsen met die aanlogstick kan ik egt niet werge :duh:
Ai, dan weet ik niet hoe je dat trucje moet gebruiken.. Probeer het eens te tappen, volgensmij moet het zo onder andere bij de PC bij andere GTA's.. Anders zul je toch echt de stick moeten pakken, want dat trucje is gewoonweg nodig bij de USJ's. Een andere optie is een Savegame Aanvraag doen.
Link to comment
Delen op andere websites

1 probleem ik ebruik de pijltjes toetsen met die aanlogstick kan ik egt niet werge :duh:
Ai, dan weet ik niet hoe je dat trucje moet gebruiken.. Probeer het eens te tappen, volgensmij moet het zo onder andere bij de PC bij andere GTA's.. Anders zul je toch echt de stick moeten pakken, want dat trucje is gewoonweg nodig bij de USJ's. Een andere optie is een Savegame Aanvraag doen.

Je hebt gelijk, je moet ook gaan 'tappen', als je te ver naar voren hangt door het tappen moet je hem weer los laten en dan weer gaan tappen. Zelf gebruik ik ook de pijltjes en heb ook alle USJ's op deze manier volbracht.

Bewerkt: door Marioleo69
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...