Jump to content

End of the line.


Wrieh

Recommended Posts

Je krijgt bij mijn weten ook helemaal geen geld-beloning als je End of Line haalt. Alleen respect en de voldoening de mooiste missie van het spel gehaald te hebben. Je krijgt echter wél een beloning voor het 100% maken van het spel en ik denk dat dit tegelijk met het behalen van End of Line bij jou gebeurde. Geld + een Hydra op het dak :Y

Immers, er zijn ook mensen die End of Line gehaald hebben maar daarna nog allerlei submissies moeten doen....

Link to comment
Delen op andere websites

Je krijgt bij mijn weten ook helemaal geen geld-beloning als je End of Line haalt. Alleen respect en de voldoening de mooiste missie van het spel gehaald te hebben. Je krijgt echter wél een beloning voor het 100% maken van het spel en ik denk dat dit tegelijk met het behalen van End of Line bij jou gebeurde. Geld + een Hydra op het dak :Y

Immers, er zijn ook mensen die End of Line gehaald hebben maar daarna nog allerlei submissies moeten doen....

Ik ben nog maar bij 50.9 % maar ik had ook al alle hoods voordat ik End of the line begonnen was.. mischien kreeg je daar de beloning van als je end of the line gehaald had.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...
Er is ook een fout bij Import/Export want daar staat dat als je alle lijsten heb gedaan dat je $350.000,- krijgt maar bij mij was dat niet zo.

Dit soort foutjes kun je beter melden in dit topic. Het is speciaal gemaakt zodat leden foutjes kunnen doorgeven aan de crew. Iemand van de crew zal het dan zo snel mogelijk wijzigen :cya: .

Bewerkt: door DdJDean
Link to comment
Delen op andere websites

Hey allemaal ik heb net end of the line gehaald (van SA) en kreeg een beloning van 250.000 $ Maar dat staat er niet bij???
Vandaag gechecked en je hebt gelijk, daar krijg je idd $250.000,= als beloning. Alleen te merken als je onthoudt wat je oude geldbedrag was en vergelijkt met je nieuwe geldbedrag na de missie. Wordt namelijk niet on-screen vermeld en staat ook niet in de scm. Bedankt voor het melden, ik zal het binnenkort ook op wiki vermelden.
Er is ook een fout bij Import/Export want daar staat dat als je alle lijsten heb gedaan dat je $350.000,- krijgt maar bij mij was dat niet zo.
Ja zeker wel:

Lijst 1: $50.000,=

Lijst 2: $100.000,=

Lijst 3: $200.000,=

+ ----------------

Totaal: $350.000,=

Bewerkt: door _KoE_Mzungu
Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...