Jump to content

Playstation Home


philip14

Playstation Home  

120 leden hebben gestemd

  1. 1. Wat vind jij ervan?

    • Vet!
      45
    • Lijkt mij wel aardig
      22
    • Ik moet het eerst nog zien
      13
    • Lijkt mij niet veel aan
      10
    • Erg saai
      16
    • Anders, namelijk
      7


Recommended Posts

  • Reacties 380
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • End Of The Riot

    70

  • Rullez

    54

  • studio dewolf

    25

  • Reinier93

    16

mij zegt het eerlijk gezegd ook al veel (deels omdat het vrijwel bijna gratis is!)

Qua minigames zal er wel veel te doen zijn, allezins, moeten we het officieel playstation magazine geloven. Je zou er oude klassiekers zoals "pacman", "bomberman" etc. kunnen spelen. ook zal Home regelmatig up to date zijn dus daar zou ik me geen zorgen over maken!

kom maar op met Home! :eten:

Greetz :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Ik moet het eerst nog zien

Ik denk dat home wel een groot succes kan worden, en zeker omdat het gratis is, zelf lijkt het me wat saai, en ik denk eerlijk gezegd niet dat ik dit in de plaats van IV ga spelen.

Hopelijk wordt het toch nog wat plezanter als het er nu uitziet want nu lijkt me er helemaal niks aan.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zat net even op PS3Only en er was een nieuw item over een voorlopig aantal releases voor in de Store. Wat er opvallend aan was is dat 'Home' er ook tussen stond. Jammer genoeg staat hij niet in Maar zoals vele dachten. Maar hij staat bij Juli. Lange tijd wachten maar het wachten zal beloond worden.

Uiteraard gaat het hier wel om een gerucht.

Link to comment
Delen op andere websites

Speel maar eerst GTA IV dan zal de tijd wel rap vliegen ;)

GTAIV daar zal ik wel een jaar lang plezier van hebben. Maar ik zal natuurlijk afentoe wel wat nieuws willen hebben. En daar behoord Home ook bij. Een leuk huisje, lekker praten met je clan en al dat soort dingen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Nieuws | 3 april 2008 - Goed nieuws voor de mensen die bijna niet meer kunnen wachten van ongeduld. PlayStation Network senior director, Susan Panico, heeft in een recent interview met het Officiële PlayStation Magazine laten weten dat "de opening van Home beta zeer dichtbij is". Tot nu toe is Home enkel beschikbaar voor een select groepje betatesters maar binnenkort kan daar dus verandering in komen.

Verdere details omtrent een exacte release in Noord-Amerika of Europa zijn nog niet vrijgegeven. Eén ding staat zeker vast, Warhawk bezitters kunnen met de laatste nieuwe patch die gisteren beschikbaar is gemaakt, hun game rechtstreeks uit Home opstarten. We houden jullie op de hoogte!

Bron: PS3Only.nl

Erg goed nieuws dus, maar wat jammer is dat het zo dicht tegen de GTAIV release aan licht.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had het ook al gelezen, ik vind dat Sony erg goed bezig is. Dit is een tijd waarop erg veel mensen een console kopen (de verkoopcijfers zijn de laatste weken erg hoog), en naast de goede exclusives en bluray zal dit ook een sleutel worden tot de next generation war overwinning als Sony die wint. Home is ook niet echt iets waar je snel op uitgekeken raakt, maar iets wat tijdloos zal zijn doordat veel spellen het ondersteunen :)

Link to comment
Delen op andere websites

Playstation 3 was uitgekomen in november 2006 in Vs en Japan.

Ja maar Home is pas in 2007 aangekondigd.

Home zou ongeveer tegelijk uitkomen met GTA 4 Oftwel Oktober 2007 maar net als GTA is Home heel erg lang uitgesteld omdat er toch nog wel genoeg fouten in zaten, ik hoop dat ie snel komt maar vindt dat sony hier maar heel weinig informatie over geeft

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Home opnieuw uitgesteld, publieke beta in de herfst

Het blijft onrustig omtrent Home, de virtuele ontmoetingsplek op het PlayStation Network. Diverse gesloten tests heeft men gehouden, maar het grote publiek wacht natuurlijk op de open beta. Voor hen is er slecht nieuws, want Sony laat vandaag weten dat de gesloten beta verlengd is tot de zomer. De publieke beta zal hierdoor pas in de herfst van start gaan. De directeur van Sony Computer Entertainment, Kaz Hirai, verklaarde:

"We understand that we are asking PS3 and prospective PS3 users to wait a bit longer, but we have come to the conclusion that we need more time to refine the service to ensure a more focused gaming entertainment experience than what it is today. Our overarching objective is to provide users with new gaming experiences that are available only on PLAYSTATION Home. Spending more time on the development and on the Closed Beta testing reaffirms our commitment to bringing a quality service, maintaining the PlayStation tradition."

http://www.gamersnet.nl/nieuws/200804/home...a_in_de_herfst/

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...