Jump to content

gta PSP groter dan GTA3


Tha Real G.

moet gta PSP groter worden dan gta 3  

  1. 1. hoe groot moet gta PSP worden dan gta 3

    • ja
      44
    • nee
      3
    • laat maar zoals ie was
      6
    • even groot als GTA vice city
      13


Recommended Posts

  • Reacties 42
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Tha Real G.

    9

  • Samurai

    2

  • Damos

    2

  • Capten Barbossa

    2

Ik wil zeker dat hij groter word dat is tot nu zo bijna altijd bij gta want san andreas was groter dan vice,vice groter dan gta3,ga zo maar door

misschien over een paar gta's is de map net zo groot als heel londen(gta london heeft dat dik niet)dat je echt van londen alle straatjes krijgt

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
srry voor fout in de poll

de vraag moet zijn

moet gta PSP groter worden dan gta 3

:crying:

Volgensmij moet de vraag zijn: Moet Liberty City op de PSP groter zijn dan Liberty City van GTAIII. Trouwens, waar heb je de info vandaan dat de tunnel afgewerkt wordt en dat Shoreside Vale ook groter wordt? Ik heb liever dat ze het hele geheel groter maken en dat Liberty City, om het wel een beetje realistisch te houden, Liberty gaat heten, één naam voor 2 steden is ook zo moeilijk <_<

Link to comment
Delen op andere websites

over de tunnel zei ik dat het geruchten waren

dus het staat nergens geschreven

liberty city is toch het geheel

je hebt portland,enz..

Bewerkt: door realgangsta1989
Link to comment
Delen op andere websites

ik zou als het level zo groot was als vice al groot genoegvinden(als ze dan wat vinder stad en meer beregen doen in gta psp), maare groter is naturrlijk altijd beter ;)

ik hoop ook echt dat er bijvoorbeeld een dodo in zit die kan vliegen en een heli

Link to comment
Delen op andere websites

Het moet EGT WEL GROTER dan liberty city toen ik gta 3 had ging ik me al snel vervelen in de stad er viel niks te doen dan gehalve van bergen in shorevile afrijden en een paar keer met de metro gaan. Nu in gta SA is het egt vet nu kan je tenminste echt veel doen daar verveel je je niet snel mee B)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het wel lauw Liberty city. En Lb is helemaal niet klein. Dat komt omdat jullie San Andreas zijn gewend en daarom LIJKT liberty city klein. Maar san andreas is zo verdomd groot.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...