Jump to content

Top 3 consoles


Big Playahh

Recommended Posts

  • Reacties 118
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GuitarGuy666

    4

  • Dotz

    3

  • j0uk3

    2

  • onbekendeIV

    2

Ik denk dat het na een kleine 4 jaar wel weer eens tijd is voor een update.

1. Ps3

2. Ps4

3. Super Nintendo Entertainment system.

Het is dat het een top 3 is, anders had ik de Sega Dreamcast, Playstation Vita en de Atari 2600 er ook nog even bij kunnen zetten.

En nog een speciale erkenning voor de PC, Hoewel het geen console is kan je er best goed op gamen met een controller. En verslaat alle consoles in prijs/specs verhouding.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 maanden later...
  • 2 years later...

Door de belabberde zoekfunctie van dit forum weet ik niet of ik hier al eens gepost heb, ik dacht van wel. Mocht dat het geval zijn dan betreft het een update of een repost, I dunno.

1. PlayStation 2

2. Super Nintendo Entertainment System

3. PlayStation 1

Link to comment
Delen op andere websites

3 op een rij voor de PS2 als #1, simpelweg de console-titaan blij.gif

Door de belabberde zoekfunctie van dit forum weet ik niet of ik hier al eens gepost heb, ik dacht van wel. Mocht dat het geval zijn dan betreft het een update of een repost, I dunno.

Dit is je 3e post hier, dat kan je zien als je op het weergegeven numerieke aantal reacties drukt op de forumpagina, in dit geval '111 reacties'.

f622fc841c1ef4f5e9915f27bee4d8a4.png

Maar inderdaad, het sucked wel dat je niet kan zoeken naar je eigen reacties in topic... sad2.gif (Datzelfde heb ik al zo vaak gedacht als ik een topic opvis uit het vorige decennium)

Edit: Gratis en voor niks, speciaal voor Dotz:

1. SNES

2. MegaDrive

3. Ps2

(4. Gameboy)

(5. Gameboy Advance)

  1. SNES
  2. PS2
  3. Gameboy Advance

Bewerkt: door FrankyFourFingers
Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben eerlijk, ik ben een Xbox360 fan. Maar feitelijk:

1. PS3

2. Xbox360

3. PSP

Hoe in de hel kan ik zeggen dat PS3 en PSP zo in m'n lijst staan. Heb die consoles nooit gehad.

Updaten dan maar!

1. Xbox360

2. Gameboy Advance

3. Xbox One

Link to comment
Delen op andere websites

Door de belabberde zoekfunctie van dit forum weet ik niet of ik hier al eens gepost heb, ik dacht van wel. Mocht dat het geval zijn dan betreft het een update of een repost, I dunno.

Maar inderdaad, het sucked wel dat je niet kan zoeken naar je eigen reacties in topic... sad2.gif (Datzelfde heb ik al zo vaak gedacht als ik een topic opvis uit het vorige decennium)

Dat kan wel :D.

Klik als je in een topic zit op het vergootglasje naast de zoekbalk (let op: vul niks in die zoekbalk in).

Nu vul je bij "zoeken op Auteur" Je naam in. Klik eventueel nog op weergeven als berichten danwel onderwerpen, en klikt op zoeken :tu:


Dan even mijn lijstje

1 GBA

2 WII

3 PS3

Mogelijk komt straks de Nintendo Switch op 1 :D :D :D

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

1. Snes

2. Xbox

3. Gameboy color

Met deze drie heb ik toch zeker het meeste vermaakt, mede door het sociaal gebeuren.

SNES veel gespeeld bij en met familie, Xbox veel splitscreen gedaan met vrienden en de Gameboy Color vanwege Pokemon met vrienden.

Als ik met het sociaal gebeuren niet zoveel rekening hoef te houden, dan is dit het vervolg lijstje.

4. PS1

5. PS3

6. PS4

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...