Jump to content

Intro theme


Don_Dodo

Recommended Posts

Artiestengroepen van GTA2 die ik terugvind op Moving Shadow zijn Flytronix en de E-Z Rollers, waarvan de laatste inderdaad "Short Change" van het menu en GTA2: The Movie heeft gemaakt. Craig Conner zie ik echter niet op Moving Shadow staan, en de muziek van de intro is ook niet in GTA2: The Movie gebruikt.

De intromuziek staat helaas niet als muziekbestand op de CD-rom van het spel. Ik denk niet dat je er legaal aan kunt komen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 maanden later...

Het nummer Short Change van EZ-Rollers staat op de CD Weekend World

http://www.amazon.co.uk/Weekend-World-E-Z-...6472&sr=8-4

voor PC spelers is het nummer ook beschikbaar op de CD-rom van GTA2. Doe hiervoor de CD in de computer, ga naar Mijn Computer, rechtermuisknop op het symbool van de CD, Open, en zoek naar het mapje GTAudio. Hier staan alle radiozenders en het nummer, genaamd "D.wav".

Let op, hierbij gaat het om het nummer van de Main Menu.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 7 maanden later...

weet eindelijk hoe die heet :tu:

bijna een jaar na datum van het vragen maar toch...

dacht vorige week na het spelen van GTA II laat ik toch weer ns een poging wagen, en ja! gevonden!

het is een remix van het nummer "Rythm" gemakt door "Engineers Without Fears" :tu::dans:

cheerio!

Link to comment
Delen op andere websites

Jupz maar ik heb een mailtje uitgedaan naar de producers van de song, of zij heel toevallig weten waar ik de desbetreffende remix kan "purchasen"

hopelijk heb ik een beetje snel response!

zodra ik meer weet laat ik het u allen weten ^_^

ghehe ± 10 jaar na dato is men nogsteed opzoek naar het nummer :schater:

best wel hilarisch :7 mja vind het nogsteeds de beste game intro ooit (op mgs na misschien dan...)

cheerio! :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Jupz maar ik heb een mailtje uitgedaan naar de producers van de song, of zij heel toevallig weten waar ik de desbetreffende remix kan "purchasen"

hopelijk heb ik een beetje snel response!

zodra ik meer weet laat ik het u allen weten ^_^

ghehe ± 10 jaar na dato is men nogsteed opzoek naar het nummer :schater:

best wel hilarisch :7 mja vind het nogsteeds de beste game intro ooit (op mgs na misschien dan...)

cheerio! :cya:

Ik regel hem wel voor je, kan wel slechte kwaliteit zijn omdat het een kopie van youtube is, maarja je hebt m teminste.. :puh:

EDIT: Hebbes.YouTube___Grand_Theft_Auto_2_Opening_Credits.mp3

Bewerkt: door JeGe
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...