Jump to content

De nieuwe voertuig pagina van WikiGTA, wat vinden jullie ervan?


Sonny-The-Pilot

Recommended Posts

Het oude was inderdaad makkelijker, nu is het erg onhandig zoeken naar een sportwagen bijvoorbeeld. Het mag van mij weer terug veranderd worden, want ik zoek altijd die snelheiden van auto's op, dat is wel lachen.

Link to comment
Delen op andere websites

Het goede aan de nieuwe voertuigenpagina is dat je zelf kan sorteren op diverse kenmerken.

Nu kan ik in 1 klik zien dat de Infernus samen met de Turismo de snelste wagen is en sorteren op alfabetische volgorde, vindplaats en gebaseerd op.

Nu kan ik dus juist zien wat sportwagens zijn en de basis details daarvan. Vroeger moest je eerst de soort weten voor je überhaupt een voertuig vond.

Mocht het bij jou niet goed werken kan je updaten naar Internet Explorer 7 of Firefox downloaden.

Link to comment
Delen op andere websites

Maar als je de namen van de auto's nou niet weet, dan is het best wel moeilijk zoeken. Dat ging eerst veel makkelijker, voor de beginnende GTAers is de oude pagina handiger. :koffie:

Daarom kan je dus sorteren op voertuig of soort ... ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Het oude was inderdaad makkelijker, nu is het erg onhandig zoeken naar een sportwagen bijvoorbeeld. Het mag van mij weer terug veranderd worden, want ik zoek altijd die snelheiden van auto's op, dat is wel lachen.

Van mij ook, de oude vond ik véél makkelijker, ook om te zoeken. Nu niet meer :duh:

Joriz: Dat is wel zo ja, maar dat vond ik nooit erg dat hoort erbij vind ik.

Link to comment
Delen op andere websites

Het idee van de nieuwe tabel is dat de meeste voertuigen niet in één categorie zijn in te delen, maar in meerdere. De indeling die we hiervoor gebruikte was op een aantal punten erg onlogisch. Zo moest je bijvoorbeeld maar net weten dat de Hunter niet bij de luchtvoertuigen stond maar bij "Overheid", en dat we pick-ups als "busjes" klassificeerden. Regelmatige bezoekers zoals jullie weten dat soort onregelmatigheden ondertussen wel en jullie konden de meeste voertuigen ongetwijfeld zo terugvinden, maar voor het gros van de bezoekers van WikiGTA is dat even puzzelen. Vandaar dat we hebben gekozen voor een systeem waarbij bezoekers zelf kunnen kiezen waar de voertuigen op gesorteerd moeten worden.

Kwestie van even wennen aan de nieuwe manier van vinden.

Voor iedereen die nog niet zover was: je kan de volgorde aanpassen door op de knoppen bovenaan de tabel (sort_none.gifsort_up.gifsort_down.gif) te klikken.

Link to comment
Delen op andere websites

Het idee van de nieuwe tabel is dat de meeste voertuigen niet in één categorie zijn in te delen, maar in meerdere. De indeling die we hiervoor gebruikte was op een aantal punten erg onlogisch. Zo moest je bijvoorbeeld maar net weten dat de Hunter niet bij de luchtvoertuigen stond maar bij "Overheid", en dat we pick-ups als "busjes" klassificeerden. Regelmatige bezoekers zoals jullie weten dat soort onregelmatigheden ondertussen wel en jullie konden de meeste voertuigen ongetwijfeld zo terugvinden, maar voor het gros van de bezoekers van WikiGTA is dat even puzzelen. Vandaar dat we hebben gekozen voor een systeem waarbij bezoekers zelf kunnen kiezen waar de voertuigen op gesorteerd moeten worden.

Kwestie van even wennen aan de nieuwe manier van vinden.

Voor iedereen die nog niet zover was: je kan de volgorde aanpassen door op de knoppen bovenaan de tabel (sort_none.gifsort_up.gifsort_down.gif) te klikken.

Door op die knopjes te drukken, vind ik het alsnog niet echt handing.

Link to comment
Delen op andere websites

Het is een erg mooi systeem, maar ik denk dat de computer leek die hier puur voor de informatie komt er niks wijzer van wordt. Ik wil dan niet het mooie werk verpesten van de auteur, maar het oude zou voor de beginnende gebruiker wel beter zijn denk ik. Alhoewel ik het zelf wel een top uitbreiding vind, aangezien het zo sneller bij de hand is. Een op AJAX gebaseerde interne zoekmachine naar voertuigen zou nog beter zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Het is een erg mooi systeem, maar ik denk dat de computer leek die hier puur voor de informatie komt er niks wijzer van wordt. Ik wil dan niet het mooie werk verpesten van de auteur, maar het oude zou voor de beginnende gebruiker wel beter zijn denk ik. Alhoewel ik het zelf wel een top uitbreiding vind, aangezien het zo sneller bij de hand is. Een op AJAX gebaseerde interne zoekmachine naar voertuigen zou nog beter zijn.

Haha :puh: dat is wel zo ja, maar dat komt vast niet :schater:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...