Jump to content

Flight Simulator, speel je het wel eens? En download je er wel eens wat in?


Sonny-The-Pilot

Recommended Posts

Heey :cya::puh:

Flight Simulator, jullie kennen het vast wel toch? (als je het niet kent stuur me dan een PB)

Maar, speel je het wel? Of niet? Hier kan je erover praten.

Bv,

Je grootste vlucht

Een probleem..

Download je wel eens wat bv. een vliegtuig of texture

Je lievelings vliegtuig of vliegveld of alle2 :puh:

Waar je de vliegtuigen download

Welke Flight Simulator je hebt

Hoelang je het speelt enof je het nog wel leuk vind

Heb je zelf wel eens een vliegtuig gemaakt voor in het spel, show hem dan hier! :puh: vergeet niet te zeggen voor welke Flight Simulator hij is! (als je er een download link bij zet tenminste :puh: )

Het domste wat je ooit heb gedaan

Ik begin wel :puh:

Grootste vlucht: Schiphol to New York

Problemen: Nope

Waar ik vliegtuigen download: www.fsdome.com en www.simvation.com

Welke Flight Simulator je hebt?: 2002 :{ kga FSX nog kopen :*D

Lievelings vliegtuig-vliegveld: Schiphol en Las Vegas Boeing 747 B777 Learjet uhm.. Airbus A380 B737-800 Bea (ben ff de naam kwijt :bonk::schater::duh: ) en nog een paar héél véél eigenlijk.....

Hoelang ik het speel: nu 2jaar ofzo

Heb ik zelf een vliegtuig texture, etc. gemaakt? Nee, kweet niet hoe je het in-game moet zetten.....

Domste wat ik ooit heb gedaan: Vergeten dat ik turbilentie en wind enzo had aanstaan dus ik ging dalen voor de landing en had hem nog op automatische pilot khaal hem er wel af hoor :puh: maar dat doe ik later pas op 2500ft. ofzo dus ik zat op 3000ft. en toen door de wind ging ik niet meer echt pop de landingsbaan af ik haal hem van de auto-pilot af.. en stuur wat bij :puh: me vliegtuig word al helemaal geshakt :schater: land ik dus niet recht op de baan :duh: ik keihard op de rem.. ik had zelf de handrem aanstaan :bonk: komt er een gebouw ineens aan (ik had ook mist aan staan) dus ik al die remmen er af halen en proberen om een doorstart te maken, was het te laat en ging ik het gebouw in :duh::schater:

Nu jullie :puh:

:cya:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 51
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Sonny-The-Pilot

    19

  • pilot

    6

  • joppie

    5

  • DJRobin

    5

Ik vlieg altijd wat rond... vind het opstijgen gewoon leuk :puh:

Ik download op: fsfield.com, dutchfs.nl, fsdownload.com, surclaro.com en flyawaysimulation....

Ik heb FS '02 en '04 maar wil idd ok nog X, maar dan wel ff me pc upgraden ;)

Me leukste vliegtuig? nou ik vlieg met bijna allemaal.

Ik heb verder weinig ervaringen... vlieg gewoon rond meestal stunten maja...of met een straaljager....

ik speel af en toe de demo van FSX en dan deur open en naar buiten kijken :7 (gaat vloeiend, maar is natuurlijk niet zó groot)

Moet wel ff wete wat een paar belangrijke hotkeys zijn voor het opstijgen en landen... meestal rijd ik met landen zo over die baan maar stop ik niet :7

En met een Antonov 225 stijg ik nooit optijd op... :N

dat was 't... :cya:

Bewerkt: door joppie
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb zo'n beetje alle Flight Simulator games wel gehad, toch blijft FS2004 de beste voor add-ons.

En Flight Simulator X is natuurlijk de meest grafische game van alle FS games.

Mijn langste vlucht was dacht ik van Nederland(Schiphol) naar Nieuw-Zeeland(Wellington), dat was met een 747.

Verder om je lijstje effe in te vullen:

Problemen: Ik haat dat woord, maarja, ik heb nergens last van.

Waar ik vliegtuigen download: www.fsdome.com, www.simvation.com

Welke Flight Simulator je hebt?: Alle

Lievelings vliegtuig: Van de add-ons zal ik een F-16 kiezen, en van standaard kies ik de 737-800.

Hoelang ik het speel: Extreem lang, ik weet niet echt meer wanneer de 1e uitkwam, was dacht ik FS98.

Heb ik zelf een vliegtuig texture, etc. gemaakt? Nee

Domste wat ik ooit heb gedaan: Word Trade Center bezoeken op FS2002 met een 737.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vlieg altijd wat rond... vind het opstijgen gewoon leuk :puh:

Ik download op: fsfield.com, dutchfs.nl, fsdownload.com, surclaro.com en flyawaysimulation....

Ik heb FS '02 en '04 maar wil idd ok nog X, maar dan wel ff me pc upgraden ;)

Me leukste vliegtuig? nou ik vlieg met bijna allemaal.

Ik heb verder weinig ervaringen... vlieg gewoon rond meestal stunten maja...of met een straaljager....

ik speel af en toe de demo van FSX en dan deur open en naar buiten kijken :7 (gaat vloeiend, maar is natuurlijk niet zó groot)

Moet wel ff wete wat een paar belangrijke hotkeys zijn voor het opstijgen en landen... meestal rijd ik met landen zo over die baan maar stop ik niet :7

En met een Antonov 225 stijg ik nooit optijd op... :N

dat was 't... :cya:

Ik ook niet, heb je die van Eva Cargo?? Die heb ik namelijk :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb ook bijna alle Flight simulators gehad. Nu speel ik alleen maar Flight simulator X met uitbreidingspakket Deluxe en Accaleration en de add-ons My Traffic X en Schiphol.

Mijn langste vlucht was van Schiphol naar Sidney met KLM Boeing 747-400. Ik had veel turbulentie op de Indische Oceaan door een storm en boven Europa door droge lucht.

Mijn lievelings vliegtuigen zijn de Boeing 747-400 en de Airbus-A380.

Grootste en domste fout is dat ik met Flight simulator 98 in een van de Twin Towers ben gevlogen. :-(

Lievelings vliegveld is Schiphol.

Ik heb flight simulator 98, 2002, 2004, X, Deluxe, Accaleration

Ik speel Flight Simulator al sinds 2000 en ik vind het zo leuk, omdat het realistisch is en omdat ik piloot wil worden. ^_^ (Zie forum naam :puh: ).

Bewerkt: door pilot
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb ook bijna alle Flight simulators gehad. Nu speel ik alleen maar Flight simulator X met uitbreidingspakket Deluxe en Accaleration en de add-ons My Traffic X en Schiphol.

Mijn langste vlucht was van Schiphol naar Sidney met KLM Boeing 747-400. Ik had veel turbulentie op de Indische Oceaan door een storm en boven Europa door droge lucht.

Mijn lievelings vliegtuigen zijn de Boeing 747-400 en de Airbus-A380.

Grootste en domste fout is dat ik met Flight simulator 98 in een van de Twin Towers ben gevlogen. :-(

Lievelings vliegveld is Schiphol.

Ik heb flight simulator 98, 2002, 2004, X, Deluxe, Accaleration

Ik speel Flight Simulator al sinds 2000 en ik vind het zo leuk, omdat het realistisch is en omdat ik piloot wil worden. ^_^ (Zie forum naam :puh: ).

Me2 :puh: vliegtuigen 4 ever :D

Link to comment
Delen op andere websites

Kijk de achtergrond van een cover van een oude Flight simulator:

FS_3.0_cover.jpg. :puh:

Haha, ziet er nogal "oud" uit :puh: Van welke FS is die cover??

Geen idee. :puh:

Hier alle covers van Flight Simulator:

90px-FS_5.0_cover.jpg80px-FS_1.0_cover.jpg80px-FS_2.0_cover.gif80px-FS_3.0_cover.jpg80px-FS_4.0_cover.jpg80px-FS_2000_cover.gif80px-FS_95_cover.jpg80px-FS_98_cover.jpg80px-FS_2002_cover.jpg80px-FSX_Cover.jpg.

Lol :puh: waar is eigenlijk FS'04?

Link to comment
Delen op andere websites

Kijk de achtergrond van een cover van een oude Flight simulator:

FS_3.0_cover.jpg. :puh:

Haha, ziet er nogal "oud" uit :puh: Van welke FS is die cover??

Geen idee. :puh:

Hier alle covers van Flight Simulator:

90px-FS_5.0_cover.jpg80px-FS_1.0_cover.jpg80px-FS_2.0_cover.gif80px-FS_3.0_cover.jpg80px-FS_4.0_cover.jpg80px-FS_2000_cover.gif80px-FS_95_cover.jpg80px-FS_98_cover.jpg80px-FS_2002_cover.jpg80px-FSX_Cover.jpg.

Lol :puh: waar is eigenlijk FS'04?

Sorry vergeten:

2004_splash550.jpg:D .

Link to comment
Delen op andere websites

Kijk de achtergrond van een cover van een oude Flight simulator:

FS_3.0_cover.jpg. :puh:

Haha, ziet er nogal "oud" uit :puh: Van welke FS is die cover??

Geen idee. :puh:

Hier alle covers van Flight Simulator:

90px-FS_5.0_cover.jpg80px-FS_1.0_cover.jpg80px-FS_2.0_cover.gif80px-FS_3.0_cover.jpg80px-FS_4.0_cover.jpg80px-FS_2000_cover.gif80px-FS_95_cover.jpg80px-FS_98_cover.jpg80px-FS_2002_cover.jpg80px-FSX_Cover.jpg.

Lol :puh: waar is eigenlijk FS'04?

Sorry vergeten:

2004_splash550.jpg:D .

:puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had flightsimulator 98 maar die heb ik nu al 2 jaar in de prullenbak liggen omdat hij het natuurlijk weer niet op Vista doet. Toen vond ik het een heel leuk spel. Jammer dat er niet zoveel vliegtuigen waren. Later heb ik ook een joystick gekocht was een stuk fijner vliegen.

Nu ben ik van plan om flight simulator x te kopen, alleen van de demo was ik niet zo van onder de indruk. Hoeveel missie's en vliegtuigen zitten in de hele versie van Fsx?

Bvd.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...