Jump to content

CheatDevice


Dizzee

Recommended Posts

  • Reacties 53
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • KillerZero86

    10

  • ASPHALT

    6

  • Zero-two

    5

  • Flashingdemon666

    4

Wie kan me even helpen met die CheatDevice? Ik volg alles tot aan stap 9 en dan zeggen ze: Zet je PSP helemaal uit door de schakelaar een paar seconden naar boven te houden tot je PSP uitgaat (doe ik) en start daarna het Recovery menu op door op de R toets te drukken terwijl je hem inschakelt. Dat doe ik allemaal en dan zou het Recovery menu moeten verschijnen, maar dat komt niet bij mij, hij start hem gewoon op.

Ik heb nu de standaard firmware 3.71 van Sony op mijn PSP staan, maar ik snap totaal niet hoe je een custom firmware moet installeren.

Bewerkt: door Big Boss
Link to comment
Delen op andere websites

Wie kan me even helpen met die CheatDevice? Ik volg alles tot aan stap 9 en dan zeggen ze: Zet je PSP helemaal uit door de schakelaar een paar seconden naar boven te houden tot je PSP uitgaat (doe ik) en start daarna het Recovery menu op door op de R toets te drukken terwijl je hem inschakelt. Dat doe ik allemaal en dan zou het Recovery menu moeten verschijnen, maar dat komt niet bij mij, hij start hem gewoon op.

Ik heb nu de standaard firmware 3.71 van Sony op mijn PSP staan, maar ik snap totaal niet hoe je een custom firmware moet installeren.

Het recovery menu zit alleen bij custom firmwares. Op 3.71 zal CheatDevice dan ook niet werken. Hij werkt alleen op de officiële Sony firmwares van 1.5 t/m 2.6 en de niet Sony firmwares: de OE/SE en de M33 firmwares.
Link to comment
Delen op andere websites

Wie kan me even helpen met die CheatDevice? Ik volg alles tot aan stap 9 en dan zeggen ze: Zet je PSP helemaal uit door de schakelaar een paar seconden naar boven te houden tot je PSP uitgaat (doe ik) en start daarna het Recovery menu op door op de R toets te drukken terwijl je hem inschakelt. Dat doe ik allemaal en dan zou het Recovery menu moeten verschijnen, maar dat komt niet bij mij, hij start hem gewoon op.

Ik heb nu de standaard firmware 3.71 van Sony op mijn PSP staan, maar ik snap totaal niet hoe je een custom firmware moet installeren.

Het recovery menu zit alleen bij custom firmwares. Op 3.71 zal CheatDevice dan ook niet werken. Hij werkt alleen op de officiële Sony firmwares van 1.5 t/m 2.6 en de niet Sony firmwares: de OE/SE en de M33 firmwares.

puuuuuuuuree onzin ik gebruik ook de cheat device voor lcs op mijn 3.90 m33 :duh:

weet je hoe ik ga anar recovery [dat is dus psp helemaal uitzetten door je aan/uit knop 10 secounden naar boven te drukken en dan weet anzetten als je de [R] button ongedrukt houd] en dan kies je plugins en dan enable LCScheatdevice.prx maar natuurlijk moet hij wel op je memory stick staan en je moet een custom firmware heben -.-' ^_^

GreetZz supacrew

Link to comment
Delen op andere websites

puuuuuuuuree onzin ik gebruik ook de cheat device voor lcs op mijn 3.90 m33 :duh:

weet je hoe ik ga anar recovery [dat is dus psp helemaal uitzetten door je aan/uit knop 10 secounden naar boven te drukken en dan weet anzetten als je de [R] button ongedrukt houd] en dan kies je plugins en dan enable LCScheatdevice.prx maar natuurlijk moet hij wel op je memory stick staan en je moet een custom firmware heben -.-' ^_^

GreetZz supacrew

Ehmm..?

Hij werkt alleen op de officiële Sony firmwares van 1.5 t/m 2.6 en de niet Sony firmwares: de OE/SE en de M33 firmwares.

Staat volgensmij toch echt dat het inderdaad op de M33 firmwares werkt, dus wat nu "pure onzin"?

Bewerkt: door ASPHALT
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...
puuuuuuuuree onzin ik gebruik ook de cheat device voor lcs op mijn 3.90 m33 :duh:

weet je hoe ik ga anar recovery [dat is dus psp helemaal uitzetten door je aan/uit knop 10 secounden naar boven te drukken en dan weet anzetten als je de [R] button ongedrukt houd] en dan kies je plugins en dan enable LCScheatdevice.prx maar natuurlijk moet hij wel op je memory stick staan en je moet een custom firmware heben -.-' ^_^

GreetZz supacrew

Ehmm..?

Hij werkt alleen op de officiële Sony firmwares van 1.5 t/m 2.6 en de niet Sony firmwares: de OE/SE en de M33 firmwares.

Staat volgensmij toch echt dat het inderdaad op de M33 firmwares werkt, dus wat nu "pure onzin"?

kan je dat ook downloaden op je ps2

Link to comment
Delen op andere websites

kan je dat ook downloaden op je ps2
Een programma niet, maar je kunt wel cheatdics kopen. De meest bekende zijn Codebreaker, Gameshark en ArMax. Je kunt er enkele cheats mee activeren, en met speciale codes ook nog zelf enkele dingen doen. Je er enkele hier vinden, op de site van Edison Carter.

En om nog even hier op terug te komen:

mooi gedaan , maar ik heb een vraag kan het kwaad die cheatdevice te downloaden,en wat kan je met cheatdevice doen? zie je dan alle cheats die er bestaan? :tu:
Downloaden kan dus niet, zoals je hierboven hebt kunnen lezen. CheatDevice voor de PSP is een cheatprogramma waarmee je van alles kunt doen. Zoals het weer aanpassen, niet meer hoeven te herladen, godmode, teleporteren, vliegen met alle voertuigen, waterlevel aanpassen en nog veel meer dingen. De cheatdiscs zijn wat minder uitgebreid, maar je kunt er nog redelijk wat mee.

Dit zijn alle cheats die er bestaan:

 Weapon Set 1		 UP, SQUARE, SQUARE, DOWN, LEFT, SQUARE, SQUARE, RIGHT
Weapon Set 2		UP, CIRCLE, CIRCLE, DOWN, LEFT, CIRCLE, CIRCLE, RIGHT
Weapon Set 3		UP, X, X, DOWN, LEFT, X, X, RIGHT
Get $250000		L1, R1, TRIANGLE, L1, R1, CIRCLE, L1, R1
Armor		L1, R1, CIRCLE, L1, R1, X, L1, R1
Health		L1, R1, X, L1, R1, SQUARE, L1, R1
Raise Wanted Level		L1, R1, SQUARE, L1, R1, TRIANGLE, L1, R1
Never Wanted		L1, L1, TRIANGLE, R1, R1, X, SQUARE, CIRCLE
Sunny Weather		L1, L1, CIRCLE, R1, R1, SQUARE, TRIANGLE, X
Clear Weather		UP, DOWN, CIRCLE, UP, DOWN, SQUARE, L1, R1
Overcast Weather		UP, DOWN, X, UP, DOWN, TRIANGLE, L1, R1
Rainy Weather		UP, DOWN, SQUARE, UP, DOWN, CIRCLE, L1, R1
Foggy Weather		UP, DOWN, TRIANGLE, UP, DOWN, X, L1, R1
Spawn Rhino		L1, L1, LEFT, L1, L1, RIGHT, TRIANGLE, CIRCLE
Faster Clock		L1, L1, LEFT, L1, L1, RIGHT, CIRCLE, X
Destroy All Cars		L1, L1, LEFT, L1, L1, RIGHT, X, SQUARE
Random Ped Outfit		L1, L1, LEFT, L1, L1, RIGHT, SQUARE, TRIANGLE
Peds Riot		L1, L1, R1, L1, L1, R1, LEFT, SQUARE
Peds Attack You		L1, L1, R1, L1, L1, R1, UP, TRIANGLE
Peds Have Weapons		R1, R1, L1, R1, R1, L1, RIGHT, CIRCLE
Faster Gameplay		R1, R1, L1, R1, R1, L1, DOWN, X
Slower Gameplay		R1, TRIANGLE, X, R1, SQUARE, CIRCLE, LEFT, RIGHT
Perfect Traction, Down=Car Hop		L1, UP, LEFT, R1, TRIANGLE, CIRCLE, DOWN, X
Media Attention Meter		L1, UP, RIGHT, R1, TRIANGLE, SQUARE, DOWN, X
Commit Suicide		L1, DOWN, LEFT, R1, X, CIRCLE, UP, TRIANGLE
All Green Lights		TRIANGLE, TRIANGLE, R1, SQUARE, SQUARE, L1, X, X
Aggressive Drivers		SQUARE, SQUARE, R1, X, X, L1, CIRCLE, CIRCLE
White Traffic		X, X, R1, CIRCLE, CIRCLE, L1, TRIANGLE, TRIANGLE
Black Traffic		CIRCLE, CIRCLE, R1, TRIANGLE, TRIANGLE, L1, SQUARE, SQUARE
Spawn Trashmaster		TRIANGLE, CIRCLE, DOWN, TRIANGLE, CIRCLE, UP, L1, L1
Cars Drive On Water		CIRCLE, X, DOWN, CIRCLE, X, UP, L1, L1
New: Ride With Me		X, SQUARE, DOWN, X, SQUARE, UP, R1, R1
Follow Me		DOWN, DOWN, DOWN, TRIANGLE, TRIANGLE, CIRCLE, L1, R1
Bobble Head World		DOWN, DOWN, DOWN, CIRCLE, CIRCLE, X, L1, R1
Upside Down		DOWN, DOWN, DOWN, X, X, SQUARE, R1, L1
Upside Down		X, X, X, DOWN, DOWN, RIGHT, L1, R1
Unlock Multiplayer Stuff 1		UP, UP, UP, SQUARE, SQUARE, TRIANGLE, R1, L1
Unlock Multiplayer Stuff 2		UP, UP, UP, CIRCLE, CIRCLE, X, L1, R1
Unlock Multiplayer Stuff 3		UP, UP, UP, X, X, SQUARE, R1, L1
Unlock All Multiplayer Stuff		UP, UP, UP, TRIANGLE, TRIANGLE, CIRCLE, L1, R1
Change Bike Tire Size		CIRCLE, RIGHT, X, UP, RIGHT, X, L1, SQUARE
Display Game Credits		L1, R1, L1, R1, UP, DOWN, L1, R1
All Vehicles Chrome Plated		TRIANGLE, R1, L1, DOWN, DOWN, R1, R1, TRIANGLE

Link to comment
Delen op andere websites

Kan ik met DevHook 0.51.1 CheatDevice op mijn PSP met FW 2.81 gebruiken. Heb door de Edison Carter-site gekeken. Ze geven ook support voor DevHook 0.51.1. Maar als ik het op FW 2.81 ga installeren, kan iemand me dan helpen met installeren. Ik ben al een jaar niet meer op de PSP geweest :duh:. Dus ik ben erg handig met die dingen :).

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • 1 maand later...
  • 4 maanden later...

*Zucht*

ZORG EERST DAT JE CUSTOM FIRMWARE HEBT!

Dit wordt meer een PSP n00b topic.

>>> Door ASPHALT: Let op je toon, wil je? Bovendien is de capslock al helemaal nergens voor nodig. Komt ook nog eens bij kijken dat een custom firmware niet perse benodigd is voor CheatDevice.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...