Jump to content

CheatDevice


Dizzee

Recommended Posts

ik heb een psp 3004 dus dat werkt niet zeker?

Hij kan werken met de Chick HEN versie maar ik weet niet hoe? En ik mag je ook geen links geven. Ik raad je aan om op google dit te typen: ''Chick HEN versie PSP tutorial''

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • Reacties 53
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • KillerZero86

    10

  • ASPHALT

    6

  • Zero-two

    5

  • Flashingdemon666

    4

Nou, ik heb geprobeerd om LCS Cheatdevice te installeren op een PSP-1004 met custom firmware 5.00 M33-6.

Het werkt NIET! De game start op, en je kan spelen, maar de cheatdevice werkt niet, evenals de Home toets en je hebt ook geen geluid meer.

De cheatdevice van VCS werkt wel op die firmware, en ik heb net dezelfde methode gebruikt om die voor LCS te installeren.

Link to comment
Delen op andere websites

Nou, ik heb geprobeerd om LCS Cheatdevice te installeren op een PSP-1004 met custom firmware 5.00 M33-6.

Het werkt NIET! De game start op, en je kan spelen, maar de cheatdevice werkt niet, evenals de Home toets en je hebt ook geen geluid meer.

De cheatdevice van VCS werkt wel op die firmware, en ik heb net dezelfde methode gebruikt om die voor LCS te installeren.

Helaas werkt GTA LCS niet op die firmware. Het moet lager zijn dan 4.00. :-(

Link to comment
Delen op andere websites

Nou, ik heb geprobeerd om LCS Cheatdevice te installeren op een PSP-1004 met custom firmware 5.00 M33-6.

Het werkt NIET! De game start op, en je kan spelen, maar de cheatdevice werkt niet, evenals de Home toets en je hebt ook geen geluid meer.

De cheatdevice van VCS werkt wel op die firmware, en ik heb net dezelfde methode gebruikt om die voor LCS te installeren.

Informatie die je twee pagina's terug ook had kunnen vinden

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...
  • 1 year later...
  • 4 maanden later...

kan je spel door cheatdevice crashen

- Als ik even heel ombeleeft mag zeggen.. 1 van de domste vragen ooit.

Lees een topic voor je vragen gaat posten, die gewoon 30x in dit topic staan beschreven :).

Heb hem net doorgelezen, tot jouw vraag, en geloof me, het staat er verschikkelijk vaak.

- Lees het topic voor het antwoord! :cya:

@ Bytheway; mijn vriend heeft het geprobeerd met PSP 3000 Chick HEN en raad eens...

Brick. hele memory weg... z'n eigen schuld, het is gevaarlijk om Chick HEN te installeren :puh:.

Smekend komt ie voor m'n deur jammeren... ''Mag ik alsjeblieft een savegame?''

- Antwoord: Nee.

Link to comment
Delen op andere websites

Kan iemand een cheat maken voor GTA LCS cheatdevice waarbij er een grote gevangenis in GTA LCS komt ?

Beetje late reactie op slechte opbouw van mijn antwoorden...

Michael; gaat erg moeilijk worden; al is er wel 1.

Niet groot, maar met walk trough walls kun je wel wat zien.

Veel mensen vragen om zo'n cheat, maar helaas is dit zowat onmogelijk.

Als iemand dat eens gaat proberen, heb je heel veel kans op een brick...

Daarom ga ík het niet proberen; aangezien ik maar 1 memory card bezit.

>>> Door Asphalt: Je reageert op een bericht uit 2009. Als de vragensteller nog hulp nodig heeft moet hij dit maar aangeven, al schat ik de kans vrij klein. Waarschijnlijk leest hij je berichtje niet eens meer.

Er is overigens geen gevangenis, en ook niet zomaar een cheat voor. Het enige wat er is, is een politiecel uit GTA III. <<<

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...