Jump to content

Resolutie GTA1


HFKH

Recommended Posts

Hoi,

Ik heb op Marktplaats GTA1 gekocht (las pas later dat je 'm ook kon downloaden, maja, paar euro). Heb het geïnstalleerd e.d. en dat werkt allemaal prima. Alleen, de resolutie is ontzettend hoog. Of beter gezegd, de resolutie van het spel is laag, maar die van mijn scherm is veel hoger: alles wordt dus enorm uitgerekt. Ook draait het spel niet vloeiend terwijl ik een hele nieuwe machine heb. Iemand een idee hoe je video-settings kunt instellen, áls je deze überhaupt in kunt stellen :puh:?

Alvast bedankt! :-) :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

@~Lance: als je even de moeite had genomen zijn post te lezen, had je gezien dat hij dat al wist.

De resolutie van Grand Theft Auto kun je tijdens het spel instellen met F11. Met F8 kun je de frame limiter aan of uit zetten, dat wil ook nog wel 'ns verkeerd staan.

Link to comment
Delen op andere websites

@~Lance: als je even de moeite had genomen zijn post te lezen, had je gezien dat hij dat al wist.

:tu:

De resolutie van Grand Theft Auto kun je tijdens het spel instellen met F11. Met F8 kun je de frame limiter aan of uit zetten, dat wil ook nog wel 'ns verkeerd staan.

Thanks, daar heb ik wat aan. Het ziet er nu goed uit, maar draait veeeeeeeel te snel :puh:. Het is echt geen sturen zo :puh:. Toch maar GTA2 spelen, die doet het prima.

Link to comment
Delen op andere websites

Als het spel veel te snel draait moet je de frame limiter uitzetten. Waarschijnlijk is het spel dan weer erg schokkerig, maar daar is vrij weinig aan te doen: Grand Theft Auto is gewoon een stuk ouder dan de meeste spellen die je gewend zult zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Als het spel veel te snel draait moet je de frame limiter uitzetten. Waarschijnlijk is het spel dan weer erg schokkerig, maar daar is vrij weinig aan te doen: Grand Theft Auto is gewoon een stuk ouder dan de meeste spellen die je gewend zult zijn.

Klopt, maar met de frame limiter aan of uit is het beide keren niet om te spelen: de ene keer gaat het veel te snel, de andere keer schokt het zo erg dat je niet een normale beweging kunt maken. Naja, jammer :(.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...