Jump to content

unique stunt 6


Robin B

Recommended Posts

ik neem een hele grote afstand en een areodanymische houding maar het lukt niet zelfs niet met een banshee

De Banshee is ook niet het goede voertuig voor deze stunt. Hiervoor kan je veel beter de 'PCJ-600' gebruiken. Bij deze unique stunt gaat het erom dat je op het industrieterrein bij de haven land, en dus niet in aanraking komt met het gras want dan is hij vrijwel zeker failed. Hiervoor moet je niet alleen goed sturen, maar je hebt ook snelheid nodig. Je kan het beste gewoon een erg lange aanloop nemen, desnoods kan je beginnen bij Salvatore Leone's huis of in de straat waar het weer naar beneden gaat, er tegenover. Als je genoeg snelheid hebt en op de het rechte stuk komt, moet je zo weinig mogelijk bijsturen. De schans is vrij moeilijk te zien door het gras, en daar is het belangrijk dat je een vrij rechte aanloop neemt. Om nog meer snelheid te maken, kan je de analoge stick licht naar voren duwen, maar let er op dat je dit niet al te ver doet want dan leun je over je motor heen waardoor je slomer gaat. Ik denk dat het hiermee wel moet lukken, en anders kan je een savegame aanvraag doen zodat iemand anders deze stunt voor je kan halen. Je kan verder ook eens een kijkje nemen in dit topic, de Unique Jumps Walkthrough van Ruurd31. Veel succes!

Link to comment
Delen op andere websites

nee ik bedoel die onder callahan bridge waar die hidden package ook ligt op een balk daar moet je de andere kant van de ramp stunten

Die kant wat ik bedoel moet je over het treinspooor heen springen

Link to comment
Delen op andere websites

nee ik bedoel die onder callahan bridge waar die hidden package ook ligt op een balk daar moet je de andere kant van de ramp stunten

Die kant wat ik bedoel moet je over het treinspooor heen springen

Ook die staat uitgebreid beschreven in de Unique Stunt Guide, hierboven gaf ik een link naar het topic. Verder heb ik daar weinig aan toe te voegen, behalve dat dit filmpje (die je daar ook al kan vinden) erg leerzaam is. Als je het gewoon precies zoals daar doet kan er weinig mis gaan, en na een paar keer oefenen moet hij dan wel lukken denk ik. Veel succes :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...