Jump to content

De Panlantic auto


DdJDean

Recommended Posts

Sinds een paar dagen ben ik op zoek naar de Panlantic. Aangezien hij geen vindplaats heeft ben ik hem dus al een tijdje aan het zoeken, maar heb hem nog niet zien rijden. Nou is mijn vraag dus of deze gewoon soms rondrijdt of dat hij alleen te krijgen is met Cheatdevice. Ik speel LCS op PS2 dus Cheatdevice is helaas niet mogelijk. Ik heb al gezocht met de zoekfunctie en iemand zei dat de Panlantic alleen maar met Cheatdevice te krijgen is. Dit staat niet op Wikigta aangegeven dus heb ik dit topic maar geopend om wat meer duidelijkheid te krijgen.

Hopelijk weet iemand dit _O_:cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Ok, weet ik dat ook weer. Volgens mij zit de Bus ook niet in het spel he? (zonder Cheatdevice)

Nope, net zoals de VCN Maverick, Police Maverick, Hunter, Dodo zul je de Bus en de Panlantic normaal niet aantreffen. Ze zitten wel degelijk in het spel, alleen zijn zonder hulpmiddelen niet te bemachtigen/bezichtigen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
Ok, weet ik dat ook weer. Volgens mij zit de Bus ook niet in het spel he? (zonder Cheatdevice)

Nope, net zoals de VCN Maverick, Police Maverick, Hunter, Dodo zul je de Bus en de Panlantic normaal niet aantreffen. Ze zitten wel degelijk in het spel, alleen zijn zonder hulpmiddelen niet te bemachtigen/bezichtigen.

Wat zou een Vice City Helicopter nou in Liberty City doen??? Trouwens volgens een bron zou Avery Carrington in de missie Panlantic Land Grab oorspronkelijk in een Panlantic Van hebben gereden. Volgens heel erg vroege BETA screens zou er bij 6 sterren één Hunter achter je aan komen die zijn machinegeweer zou gebruiken. De Hunter zou te krachtig zijn bevonden en uit het spel gehaald. Lollig dat Rockstar verwijderde dingen in de games laat staan :D

Je hoeft me niet persé te geloven want de site met de screens is 2 maanden geleden verwijdert

Bewerkt: door Cuban Gangster
Link to comment
Delen op andere websites

Je kunt vele dingen bedenken waarom er een VCN Maverick inzit, en zo ook met de Hunter. Misschien hebben ze 'm gekopieerd uit Vice City om hem om te bouwen tot een LCN Maverick, maar is het plan al vroeg geschrapt, of ze waren al bezig met het experimenteren voor VCS. Zo kun je nog vele dingen bedenken, alleen zul je het nooit zeker weten..

Je verhaal over de Hunter heb ik nog nooit gehoord en ook heb ik nog nooit screens gezien van iets wat er op lijkt, dus het lijkt me fake. Aangezien het verwonderlijk zou zijn als maar een site deze screens maar heeft.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...