Jump to content

--- Gouden AK47 ---


snelwegfreak

Recommended Posts

  • Reacties 38
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • snelwegfreak

    5

  • Flashingdemon666

    5

  • Bierbuikje

    3

  • DenkaanHenk

    2

Dat ziet er best mooi uit, ook leuk is dat je sommige bruine stukken van de AK-47 erop hebt laten zitten. Want hellemaal goud is niet mooi, deze mod staat trouwens mooi als CJ een goudenketting aan zijn nek heeft hangen.

Link to comment
Delen op andere websites

Hoppa,:puh: Dat ziet er mooi uit. Wat DenkaanHenk ook al zei: Het is Inderdaad mooi dat je er Een paar stukken Bruin zijn Zoals Bij Een Gewone AK-47 :tu:. Ik bedoel Dat het goed staat ^_^ Nou, Voor jou ook maar dan:

KUTGW! :tu:

Bewerkt: door Unmountable Tijmen
Link to comment
Delen op andere websites

Dubbele ideeën mogen toch? Er is op een Duitse site al een gouden AK gemaakt. Alleen als je het moddeleren en textureren gewoon ript, dan is het illegaal. Anders zouden er alleen low-quality auto-mods zijn. En als hij toch een gouden katana wil doen, zou ik gewoon zeggen dat hij een gouden hakmes moet nemen 0_0

Edit: Mooie mod BTW! :) Kun je er nog een reflectietexture eropzetten? Dan is die nog mooier!

Bewerkt: door ikt
Link to comment
Delen op andere websites

Erg mooi. Ik kan niet wachten om deze goude AK47 te downloaden! Je zou alleen het goud een beetje meer kunnen laten glimmen. Het zou ook leuk zijn als je een paar kleine diamantjes in de bruine stukken te doen. Niet teveel natuurlijk, gewoon 3 of 4.

Ook is hij iets te groot maar verder wel mooi!

Niet mee eens. Het ziet er juist gaaf uit als het zo groot is. En het is niet eens te groot.

Bewerkt: door warrock_123_321
Link to comment
Delen op andere websites

mooi

nu moet je het nog zo maken als je een schot lost en je raakt een auto dat die auto ontploft

Dat is heel makkelijk te doen hoor. Maar het is zijn mod en niet die van jou.

Ja, of hij moet gewoon op de tankdop (leren) schieten.

Ziet er zeer nice uit, Grim maakt ook wapens met sketchup, je bent niet de enigste!

Zowel jouw wapen als die van Grim komen zeer mooi uit Sketchup moet ik zeggen!

KUTGW

Greetz

Link to comment
Delen op andere websites

Zeer mooi 8/10 !!

Wat een rage zeg, golden guns en ik dacht nog wel dat pwn'de in CoD:4 met mijn Golden M60E4 (daar kan je golden guns halen)

KUTGW

[EDIT] hij vond die koelkast van BCC gewoon heel mooi, klaar

Bewerkt: door peter99
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...