Jump to content

Mooiste auto's,motor's gezien


raymono

Recommended Posts

Heey, toen ik je uitlegde op MSN had ik toch gezegt dat je voor dat je een topic maakte eer even de zoekfunctie moest gebruiken? Er is hier namelijk al een topic over...

Ontopic: De Cheeta

EDIT: Bling heeft dit ook al een paar keer gezegt..

Bewerkt: door GTAinfo
Link to comment
Delen op andere websites

Hee mensen op welk eiland zie jij de mooiste auto's,motor's.

Gr.raymon..!

in vindt de infernus (geel) het mooiste die lijkt op een lamborghinni :tu::tu::tu: stoutun island ofso 2de land bij die groote lange tunnel zijn er veel
Link to comment
Delen op andere websites

Hee mensen op welk eiland zie jij de mooiste auto's,motor's.

Gr.raymon..!

De mooiste auto's en motors zijn op 2 eilanden te vinden: Staunton Island en Shoreside Vale. Op Portland vind je geen mooie auto's en motors, want dat is namelijk het armste gebied van de stad. De exacte locaties van voertuigen kan je op deze pagina vinden. Verder vind je alles op Staunton Island en Shoreside Vale, dus op je vraag is eigenlijk maar één antwoord mogelijk ;)

Bewerkt: door M4X
Link to comment
Delen op andere websites

Hee mensen op welk eiland zie jij de mooiste auto's,motor's.

Gr.raymon..!

in vindt de infernus (geel) het mooiste die lijkt op een lamborghinni :tu::tu::tu: stoutun island ofso 2de land bij die groote lange tunnel zijn er veel

DUDE er staate '' op welk eiland vind JIJ de mooiste auto's en motor's '' ik vind dus op staunton island (ofso alweer) ed mooeiste kleur zwarte auto's (geen cheat) die infernus

Link to comment
Delen op andere websites

Hee mensen op welk eiland zie jij de mooiste auto's,motor's.

Gr.raymon..!

in vindt de infernus (geel) het mooiste die lijkt op een lamborghinni :tu::tu::tu: stoutun island ofso 2de land bij die groote lange tunnel zijn er veel

DUDE er staate '' op welk eiland vind JIJ de mooiste auto's en motor's '' ik vind dus op staunton island (ofso alweer) ed mooeiste kleur zwarte auto's (geen cheat) die infernus

Uh..... Waarom zeg je tegen je zelf "dude" ?? Als je dat wilt zeggen kan je beter de "bewerk-knop" even gebruiken, die je rechts onder bij een bericht ziet. Zodat je het even kan bewerken, en niet dit bericht hoeft te plaatsen ;)

Bewerkt: door GTAinfo
Link to comment
Delen op andere websites

Hee mensen op welk eiland zie jij de mooiste auto's,motor's.

Gr.raymon..!

in vindt de infernus (geel) het mooiste die lijkt op een lamborghinni :tu::tu::tu: stoutun island ofso 2de land bij die groote lange tunnel zijn er veel

DUDE er staate '' op welk eiland vind JIJ de mooiste auto's en motor's '' ik vind dus op staunton island (ofso alweer) ed mooeiste kleur zwarte auto's (geen cheat) die infernus

Uh..... Waarom zeg je tegen je zelf "dude" ?? Als je dat wilt zeggen kan je beter de "bewerk-knop" even gebruiken, die je rechts onder bij een bericht ziet. Zodat je het even kan bewerken, en niet dit bericht hoeft te plaatsen ;)

ok DUDE THANKS DUDE
Link to comment
Delen op andere websites

Hee mensen op welk eiland zie jij de mooiste auto's,motor's.

Gr.raymon..!

De mooiste auto's en motors zijn op 2 eilanden te vinden: Staunton Island en Shoreside Vale. Op Portland vind je geen mooie auto's en motors, want dat is namelijk het armste gebied van de stad. De exacte locaties van voertuigen kan je op deze pagina vinden. Verder vind je alles op Staunton Island en Shoreside Vale, dus op je vraag is eigenlijk maar één antwoord mogelijk ;)

dat is niet waar de hellenbach gt en de thunder rodd en de perennial zijn het mooist en te vinden bij portland.
Link to comment
Delen op andere websites

Mooiste/Fijnste auto vind ik de ' Stinger' Echt een topkwaliteit kwa wegligging !!

Echt een super auto !! ^_^

Swiggers

^_^

:cya:

>>> Door Dizzee: Het gaat hier over op welk eiland je de mooiste auto's vind, niet welke auto zelf jij mooi vind. ;)<<<

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
Mooiste/Fijnste auto vind ik de ' Stinger' Echt een topkwaliteit kwa wegligging !!

Echt een super auto !! ^_^

Swiggers

^_^

:cya:

nahhh de hellenbach gt is beter en je kan hem in zwart krijgen bij pay n spray zonder cheats

>>> Door Dizzee: Het gaat hier over op welk eiland je de mooiste auto's vind, niet welke auto zelf jij mooi vind. ;)

ontopic aub...<<<

Bewerkt: door Dizzee
Tekst in kleine letters gezet
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...