Miek Geplaatst: 26 maart 2008 Rapport Geplaatst: 26 maart 2008 Aangezien ik nu en dan eens op PS1 speel, ook al speel ik veel op de PS3, zoek ik een stroom adapter. De adapter is kapot en nu hebben we geen adapter meer om stroom door te geven aan de PS3.Ik speel er nog graag op Driver,Crash Bandicoot,GTA 2,... Wie heeft er nog zo'n adapter liggen en verkoopt hem?Liefst in Belgie,maar als het niet anders kan in Nederland. Dank op voorbaat. Reageren
Rullez Geplaatst: 27 maart 2008 Rapport Geplaatst: 27 maart 2008 PS1 Games kan je zover ik weet op alle PS3's afspelen, dus waarom zou jij je PS1 dan nog hebben... Reageren
Dastard Geplaatst: 27 maart 2008 Rapport Geplaatst: 27 maart 2008 PS1 Games kan je zover ik weet op alle PS3's afspelen, dus waarom zou jij je PS1 dan nog hebben... Niet, de PS2 en PS1 games zijn aleen compitabel op de 60 GB versie van de PS3, de andere (40 gb, 20 gb) niet. Maar stroomadapter zou je nog kunnen vinden op eBay maar in de winkels niet.. Reageren
GTA-Freak2 Geplaatst: 27 maart 2008 Rapport Geplaatst: 27 maart 2008 Niet, de PS2 en PS1 games zijn aleen compitabel op de 60 GB versie van de PS3, de andere (40 gb, 20 gb) niet.Maar stroomadapter zou je nog kunnen vinden op eBay maar in de winkels niet.. Dit is niet helemaal juist. Je kan inderdaad geen PS2 games op je 40 GB PS3 spelen, maar PS1 games kan je naar mijn weten op alle versies afspelen. Dit staat zelfs in de handleiding. Reageren
Joriz Geplaatst: 27 maart 2008 Rapport Geplaatst: 27 maart 2008 Playstation 1 spellen werken ook op de 40 GB versie van de Playstation 3. Enkel Playstation 2 spellen werken helaas niet. Reageren
Miek Geplaatst: 27 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 27 maart 2008 Ze werken er niet op. Maar heeft er nu iemand ze'n adapter?? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.