Jump to content
Joriz

Rockstar Games komt met Rockstar Social Club


Wanneer Grand Theft Auto IV op 29 april uit komt zal ook Rockstar Social Club online komen. Spelers kunnen hier vanaf 15 april registreren met hun Xbox Live gamertag of PlayStation Network ID. Deze website houd vanaf de release van GTA4 vele (multiplayer) statistieken bij. Rockstar Social Club heeft dan diverse secties op de website online zoals hieronder staat beschreven.

LCPD Police Blotter - Een virtuele map en tracker waar singleplayer crimineel activiteit wordt bijgehouden van alle miljoenen spelers die GTA4 hebben. Hier wordt getoond welke gebieden van Liberty City het gevaarlijkst zijn en welke wapens het meest worden gebruikt.

The Story Gang - Een speciale singleplayer statistieken plaats waarop wordt getoond welke spelers het hoofdverhaal van GTA4 hebben uitgespeeld. In de statistieken is de tijd te zien hoelang iedereen er over deed en wie als eerste het spel heeft uitgespeeld. Leden van deze club krijgen speciale beloningen zoals badges/widgets om aan andere te laten zien wat ze in GTA hebben bereikt.

The 100% Club - Hier kan je zien wie als eerste het spel 100% heeft uitgespeeld. De eerste 10 mensen die GTAIV hebben uitgespeeld krijgen een extreem zeldzame "sleutel van de stad" toegestuurd!

The Hall of Fame - In deze sectie van Social Club staan spelers die in iets totaal uitblinken.

The Liberty City Marathon - Hier vind je cijfers terug van mensen die het meest hebben gelopen, gereden, gezwommen, maar ook hebben geschoten of bijvoorbeeld hebben gestunt.

Er zullen na de release van GTA4 nog vele competities en uitdagingen volgen. Het lijkt er dus op dat we niet zoals vroeger meer screenshots hoeven te nemen (van bijvoorbeeld Dodo vliegen) om te laten zien hoe goed we zijn, maar dat nu alles automatisch wordt bijgehouden. Iedereen zal dus als een gek GTA4 moeten gaan spelen nadat het is uitgekomen om in de 100% club te eindigen.

Bron: 1UP.com

Vergeet vanavond om 11 uur niet GTAGames.nl te checken. Dan komt de vierde trailer van GTA4 met de titel "Good Lord, What Are You Doing? aka Everyone's a Rat" online!

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Leuk voor de mensen (IK dus niet :puh: ) die die consoles hebben. Zou leuk zijn als iemand van dit forum erin zou staan en natturlijk vind ik het competitie achtige gedoe best leuk. Ga zo door Rockstar!!

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Nice :D

Lijkt me zeker vet om dat eens bij te gaan houden. Kan je eens zien hoe goed je echt ben vergeleken met de rest van de wereld :puh:

Dat van de meest gevaarlijke gebieden lijkt me zeker ook leuk om te weten. Kan echt niet meer wachten _O_

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Het mindere hier aan is, is dat je aan dit soort systemen erg snel verslaafd raakt... En je kan jezelf minderwaardig gaan voelen ten opzichte van de enorm goede spelers. Het concept is top, maar het strijd gevoel staat me niet helemaal aan. :puh:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Leuk maar je moet weer meedoen met het halen van die titels en daar heb ik dus totaal geen zin in. Ik ga liever gewoon mijn eigen gangetje en speel het spel wanneer ik wil en hoe ik wil. Toch zou het leuk zijn als er iemand van het forum in stond. :)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik ga echt niet als een gek die singleplayer door crossen, wil van elk stukje gewoon genieten. het is wel leuk bedacht met wat het meest gebruikt wordt qua wapens en dergelijk. petje af!!!!!!!!!!!!

Bewerkt: door gamemcgeek

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Jammer dat ik pas de laatste schooldag een PS3 krijg, maar ik wens mensen die nu al de console hebben veel

<---<---<---<---<---<---<---<---<---<---<---<---<---!SUCCES!--->--->--->--->--->--->--->--->--->--->--->--->--->

Dan kun j wel zeiken dat ik niej moet z\euren dat ik er nog geen heb, maar dat boeit me niet, dus veel

<---<---<---<---<---<---<---<---<---<---<---<---<---!SUCCES!--->--->--->--->--->--->--->--->--->--->--->--->--->

Bewerkt: door Master of Evil

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Lijkt me superleuk. Welke 10 echte no-life gamers zullen die sleutel krijgen??

Koreanen of Zweden.

Waarom die?? Ik zat te denken aan Jappanners die al geen leven hebben of Amerikanen die ook geen leven hebben en die meer dan 150 kg wegen. Kunnen alleen nog maar hun hand bewegen.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.


×
×
  • Create New...