Jump to content

Cash In Kazuki's Chips


profile

Recommended Posts

Ik heb gta LCS bijna uitgespeeld. :D

Maar de missie waarbij je Kazuki moet doden lukt me niet.

In het begin wel hoor.Maar dan als ik bij Kazuki op het platform kom heeft hij me meteen beet.

Belachelijk hé. :duh: Maarja...Hebben jullie misschien tips.Op wikigta keek ik al.

Link to comment
Delen op andere websites

Lok Kazuki van het dak af door de trap af te lopen hoe je ook het dak bent opgekomen, en vermoord dan Kazuki met een sterk wapen bijvoorbeeld een Minigun. Succes met de missie Cash In Kazuki's Chips! ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Heej, ik heb een paar tips van wikigta.

Nadat je de Yakuza's bij de safe house hebt uitgeschakeld, neem dan één van de Yakuza Stingers.

Eén van de drie mannen uit de lift heeft een machete. Dit wapen is zeer zeldzaam dus je kan het vlug meenemen. Let wel: Nadat je Kazuki hebt uitgeschakeld heeft Toni de katana van Kazuki vast, wat wil zeggen dat je de machete dan niet meer hebt. Als je de Machette wilt behouden kan je de missie falen en het spel dan saven.

Zorg er voor dat je genoeg armor hebt. Kazuki is zeer behendig met de katana en als hij je raakt komt dat niet echt zacht aan.

Daarnaast heb ik nog wat andere handige tips:

Loop eerst een eindje weg van Kazuki. Schiet ondertussen bewakers neer als je op een afstandje van Kazuki bent.

Zorg ervoor dat je veel kogels voor een AK-47 of M4 hebt. Zodra hij dichtbij jouw is ren je naar de plek waar de vermoorde bewaker stond. Als hij weer wat dichter bijer is doe je weer hetzelfde. Blijf dit herhalen totdat hij helemaal dood is.

je kan ook een wapen nemen waarmee je lopen en schieten tegelijk kan. Vermoord dan de bewakers en blijf in rondjes op hem schieten.

Bewerkt: door GTA-fan2
Link to comment
Delen op andere websites

Je kunt zorgen voor wat zwaar geschut zoals een M4, of beter nog een Minigun. Ik zie er zelf de extra's echter niet van in. Wat ik altijd makkelijk vind is een Mac-10 (Vindplaats) oppakken en gewoon rondjes rond Kazuki gaan lopen terwijl je 'm vol lood pompt. Wat je zelf fijn vind moet je voor je zelf uitzoeken. Beide manieren kunnen én lukken. Wat ik echter altijd jammer vind is dat je voor de Minigun moet betalen, terwijl de Mac-10 gewoon gratis op te pakken is.

Bewerkt: door ASPHALT
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Je kan het best gebruik maken van de machete die je eerder in de missie gekregen hebt. Met deze kun je hem in mootjes hakken nog voor zijn bewakers de kans hebben te schieten.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 7 maanden later...
  • 6 maanden later...
je kan ook een 1schot=1dood wapen nemen

zoals

Zoals shotgun, minigun.

Inderdaad handige wapens voor deze missie (vooral minigun).

Ik gebruik voor deze missie vaak een M4 of AK-47.

Wat Miek zegt is ook goed (katana), maar dan moet je wel eerder zijn dan Kazuki.

Mijn voorkeur gaat niet uit naar de katana, maar het zou wel kunnen ;)

Bewerkt: door Maarten11
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...