Jump to content

The Sicilian Gambit


profile

Recommended Posts

Ik zit nu bij de laatste missie.

Maar ook die lukt me niet.

Na het klungelen bij de dood van Kazuki had ik al problemen.

En nu hier ook.Hebben jullie wat tips voor me.

Ik heb vooral problemen met het neerhalen van de Gangs op het eilandje.

Meestal heb ik als ik aankom nog maar een half balkje armor.

Hulp AUB.

Link to comment
Delen op andere websites

Probeer veel te schuilen achter de muurtjes op het eilandje, er zal iemand achter een muurtje zitten. Ren op diegene af en schiet hem dan gelijk neer, dat voorkomt dat diegene jouw dood schiet achter het muurtje. Met veel dekking zoeken moet het wel lukken, zoek zo je weg naar de top van het eilandje en schiet daarna de helikopter neer met een Rocketlauncer. Na dat laatste zullen een paar filmpjes komen en heb je GTA Liberty City Stories uitgespeeld, de beloning is $ 500.000 en een elvisoutfit. Veel succes met de missie The Sicilian Gambit! ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Zorg ervoor dat je bij Armor en Health een grote + hebt staan. Helpt heel veel. Als wapen kun je het beste een Minigun of Combat Shotgun nemen. Dodelijk met 1 schot. Niet de .357. Die is veel te sloom.

Veel succes :tu:

Hier is filmpje

Bewerkt: door GTAGijsso
Link to comment
Delen op andere websites

Zorg ervoor dat je bij Armor en Health een grote + hebt staan. Helpt heel veel. Als wapen kun je het beste een Minigun of Combat Shotgun nemen. Dodelijk met 1 schot. Niet de .357. Die is veel te sloom.

Veel succes :tu:

En hoe krijg je dat plusje. :bonk:

Ik dacht via een zijmissie,niet ?

Link to comment
Delen op andere websites

Dat plusje krijg je door de politie missies te halen, als je level 12 van de politie missies hebt gehaald zal het plusje verschijnen voor je armor balkje. Succes! ;)

Bewerkt: door DenkaanHenk
Link to comment
Delen op andere websites

En hoe krijg je dat plusje. :bonk:

Ik dacht via een zijmissie,niet ?

Nadat je Vigilante hebt gedaan krijg je zo\'n plusje bij je Armor. Als de de zijmissie Noodle Punk hebt gedaan krijg je een klein plusje bij je Health, als dan ook nog de zijmissie Well Snacked Pizza doet krijg je er een groot plusje.

Zie een groot plusje als ongeveer 150% van wat je eerst had, een kleine als 125%.

Bewerkt: door ASPHALT
Link to comment
Delen op andere websites

Dat hoeft niet persee om de missie The Sicilian Gambit te halen hoor, het is enkel een tip. Je kunt ook gewoon achter de muurtjes schuilen zoals ik boven al zei, succes met de missie The Sicilian Gambit! ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...