Jump to content

Unable to open file in mmpfile


$big$smoke$

Recommended Posts

Ik zit met een irritant probleem in GTA2 multiplayer, telkens ik een game aan wil maken of bij een andere game wil komt er dit op m'n scherm:

foutvl8.png

foutvl8.d93f203fc4.jpg

Ik klik op OK en dan komt dit:

fout2ys5.png

fout2ys5.015a768d85.jpg

En dan dit:

fout3bp8.png

En dit:

fout4et5.png

En als laatste dit:

fout5lj3.png

En dit bij elke game, welk destrict ofzo dan ook... Weet iemand de oplossing hiervoor?

Alvast bedankt ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

GTA2 controleert alle multiplayerlevels bij het aanmaken van een multiplayerspel. In jouw geval kan hij de map van Gun'N'Molotov Arena niet vinden. Misschien dat je dit .gmp-bestand per ongeluk verwijderd hebt, of dat je de map bewust hebt verwijderd maar vergeten bent het de .mmp-bestanden ook weg te gooien.

Link to comment
Delen op andere websites

GTA2 controleert alle multiplayerlevels bij het aanmaken van een multiplayerspel. In jouw geval kan hij de map van Gun'N'Molotov Arena niet vinden. Misschien dat je dit .gmp-bestand per ongeluk verwijderd hebt, of dat je de map bewust hebt verwijderd maar vergeten bent het de .mmp-bestanden ook weg te gooien.

Staat dit bestand dan gewoon bij data of ergens anders?

Link to comment
Delen op andere websites

De vraag is wat je wilt. Als je het level nog wilt spelen, kan je het opnieuw downloaden. Als je het level wilt verwijderen, dan moet je de vijf GNMA-xP.mmp-bestanden verwijderen. Zoals ik al zei, al die bestanden horen in data te staan.

Link to comment
Delen op andere websites

De vraag is wat je wilt. Als je het level nog wilt spelen, kan je het opnieuw downloaden. Als je het level wilt verwijderen, dan moet je de vijf GNMA-xP.mmp-bestanden verwijderen. Zoals ik al zei, al die bestanden horen in data te staan.

Ik heb even gezocht en ik ben vergeten een backup maken ( :cry: ). En ik heb 2 extra levels gedownload, ik weet nu niet van welk level dat het bestand is. Ik ben dus vergeten een backup te maken, ik zal GTA2 gewoon nieuw downloaden en installeren en natuurlijk een backup maken. Dan zal het probleem wel opgelost zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Als je GTA2 opnieuw installeert krijg je daar je gedownloade levels niet mee terug. Volgens de foutmelding ontbreekt het bestand "Gun'N'Molotov Arena.gmp". Als je het level Gun'N'Molotov Arena nog wilt spelen, moet je dit level downloaden om het bestand weer in data te zetten. Het level zit in dit level pack.

Link to comment
Delen op andere websites

Als je GTA2 opnieuw installeert krijg je daar je gedownloade levels niet mee terug. Volgens de foutmelding ontbreekt het bestand "Gun'N'Molotov Arena.gmp". Als je het level Gun'N'Molotov Arena nog wilt spelen, moet je dit level downloaden om het bestand weer in data te zetten. Het level zit in dit level pack.

Ik heb GTA2 nu al verwijderd, en nu aan het downloaden. Zo erg is het nu ook weer niet, die extra levels kan ik hier toch gewoon downloaden. En zoveel werk is dat ook niet. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...