Jump to content

Voor wat zou de LCS UMD nog eens in je PSP steken?


Miek

Recommended Posts

GTA San Andreas blijft nog heel even leuk naa 100%, maar over het algemeen ben je gewoon klaar met de game. Je kan weer overnieuw beginnen met de verhaallijn, is wel leuk.

Persoonlijk haal ik zelf niet eens 100%, alleen de verhaallijn. Al die zooi als jumps maken etc vind ik zo'n tijdverspilling.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind Liberty City Stories om zo af en toe te doen nog altijd leuk, maar als je een game gewoon uit hebt of teveel gespeeld hebt ben je er voor even gewoon klaar mee. Ik snap sowieso niet dat het hier altijd GTA, GTA en nog eens GTA is. Je ziet super veel topics waar mensen vragen wat ze na de 100% moeten doen.. Een ander spel doen is heus geen misdaad ofzo hoor. Ik speel graag GTA, maar aan Call of Duty 4: Modern Warfare heb ik veel meer plezier gehad dan aan SA of VCS hoor.. Maakt dat meteen dat ik hier niet thuis hoor..?

Conclusie: koop een ander spel..

Bewerkt: door ASPHALT
Link to comment
Delen op andere websites

Ik speel ook zat andere games hoor. Maar ja dit is een GTA forum en dan heb je het over GTA he. En GTA is een van mijn favoriete franchises.

Maar een potje Halo, CoD, UT, of zelfs Mario Kart, ben ik altijd voor te porren :D

Link to comment
Delen op andere websites

Ik speel het al een hele tijd niet meer. Er is niet veel meer te doen na 100%, ook al is 94% het hoogste wat ik bereikt heb in LCS. Heb nog nooit een GTA voor 100% uitgespeeld, ik vind het saai om al die collectables te gaan zoeken en zoals hierboven al gezegd tijdverspilling. LCS kan wel fun zijn met de cheatdevice, maar dan zit je weer met al dat firmware gekloot als je een nieuwere PSP hebt. Je kan dus het beste doen wat ASPHALT zei, ga een ander spel spelen. Ik speel in het algemeen nog zelden op mijn PSP, ik game liever op de PC nu. Van VCS heb ik zelfs nog steeds de storyline niet uitgespeeld, komt grotendeels door de kwaliteit van het spel (PSP-versie). :7

Link to comment
Delen op andere websites

Wat is er nog leuk aan LCS als het 100% is uitgespeeld?
Als je gewoon 100 % GTA fan bent. Dan speel je elk GTA Deel wel meerdere keren uit.

Niet 1 keer spelen, en dan maar weer in de kast gooien. Nee, elk deel word door mij in iedergeval elkekeer weer uitgespeeld. Ik ben nu momenteel bezig met SA, en als ik dit heb uitgespeeld dan volgt LCS, en dan VCS. En als ik dat allemaal uitgespeeld hebt, dan volgt IV al weer :D Dus ik kan aan één stuk door blijven gamen ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

De enige reden waarom ik LCS in mijn PSP zou doen is om hem samen met VCS kapot te trappen omdat het zo'n kut spel is

>>> Door Dizzee: Achzo... :puh:<<<

??????????????

Zucht, ik denk dat je hier beter niet op in kan gaan. Lance Vance, doe dat vooral, ik hoop dat je er veel plezier aan zult hebben. Als je nog serieus in discussie wilt gaan over waarom LCS en VCS zo'n kutspellen zijn, dan hoor ik dat graag :)

Ontopic: nog maar even een tipje dan nu ik hier toch post. Berg 'm gewoon even op in je kast, en ga een ander spel spelen. Pak LCS over een paar maanden/ een half jaartje weer eens uit je kast, en begin helemaal overnieuw. Ik weet dan bijna wel zeker dat je er erg veel lol aan zult leven, want de replay value is erg hoog bij LCS.

Link to comment
Delen op andere websites

De enige reden waarom ik LCS in mijn PSP zou doen is om hem samen met VCS kapot te trappen omdat het zo'n kut spel is

>>> Door Dizzee: Achzo... :puh:<<<

??????????????

Zucht, ik denk dat je hier beter niet op in kan gaan. Lance Vance, doe dat vooral, ik hoop dat je er veel plezier aan zult hebben. Als je nog serieus in discussie wilt gaan over waarom LCS en VCS zo'n kutspellen zijn, dan hoor ik dat graag :)

Ontopic: nog maar even een tipje dan nu ik hier toch post. Berg 'm gewoon even op in je kast, en ga een ander spel spelen. Pak LCS over een paar maanden/ een half jaartje weer eens uit je kast, en begin helemaal overnieuw. Ik weet dan bijna wel zeker dat je er erg veel lol aan zult leven, want de replay value is erg hoog bij LCS.

Dank je voor je tip,

ik heb hem al 4x uitgespeeld dit jaar,

nu ga ik GOW,chains of olympus spelen,

Prachtspel,vind je ook niet?

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
  • 2 weken later...

Ik ga gewoon rondrijden.

Ga met een snelle wagen een Timerace houden op het airport. of van ene kant van de stad naar de andere.

Oftewel gewoon als ik weer zin heb doe ik hem er weer in.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...