Jump to content

Piepjes test.


oostzaan

Recommended Posts

Je kunt dit eigenlijk totaal niet met elkaar vergelijken, de scores die je bereikt bij de piepjestest. De ene school gebruikt een andere afstand dan de andere school, de ondergrond is anders, je hebt geen muur waartegen je je kunt afzetten etc. Eerder had ik iets van trap 13 1/2, maar toen er drie meter bij kwam zat ik alweer twee trappen lager.

Er zit inderdaad verschil in :7

Toen ik net kon lopen haalde ik een score van 18,6 :7 snelste peuter aller tijden :puh:

leeftijd 14 (laatste x)

score 8

Alleen bij ons moest je 3 x heen en weer voor een halve trap en het hoogste wat je kon halen was 15 :7 dus er zit inderdaad wat verschil in :7

Bewerkt: door -->nick<--
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 126
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • oostzaan

    8

  • Nissan

    4

  • Galiorix

    3

  • G-up94

    3

ik heb een x 9.5 gehaald toen ik nog sporte ( ik dacht dat je +0.5 kreeg en dacht dus dat ik een 10 had, dit was niet zo)

maar laatste keren haalde ik dacht ik maar de 7 ofzo al deed ik ook niet echt meer moeite.

Link to comment
Delen op andere websites

Leeftijd: 15

Score: 7

Cijfer: /

Ik weet het, ik ben hier heel er slecht in... :duh: Sport, bah :{

Nieuwe score ten opzichte van de vorige keer!

Leeftijd: 15

Score: 8

Cijfer: /

^_^

Bewerkt: door $NeoSyp$
Link to comment
Delen op andere websites

Leeftijd: 15

Trap: 8

Bij ons op school worden er geen cijfers voor gegeven. Eigenlijk is dat ook onzin natuurlijk, want wie springt er nou een gat in de lucht als je een 10 voor LO hebt. Doe dan maar een 10 voor een echt vak.

Link to comment
Delen op andere websites

Leeftijd: 15

Trap: 8

Bij ons op school worden er geen cijfers voor gegeven. Eigenlijk is dat ook onzin natuurlijk, want wie springt er nou een gat in de lucht als je een 10 voor LO hebt. Doe dan maar een 10 voor een echt vak.

Er zijn wel degelijk mensen die dit vak toch best belangrijk vinden, naast de praktijk- en leervakken. Ikzelf vind het toch ook wel belangrijk dat ik een goede conditie heb en goed mee kom met sport enzo.

Bij mijn tennistraining hadden we een hele oude, daar had ik trap 8 gehaald. Op school trap 14, maar toen was ik er vrijwillig uitgestapt omdat ik al een 10 had.

Bewerkt: door Galiorix
Link to comment
Delen op andere websites

Leeftijd: 15

Trap: 8

Bij ons op school worden er geen cijfers voor gegeven. Eigenlijk is dat ook onzin natuurlijk, want wie springt er nou een gat in de lucht als je een 10 voor LO hebt. Doe dan maar een 10 voor een echt vak.

Er zijn wel degelijk mensen die dit vak toch best belangrijk vinden, naast de praktijk- en leervakken. Ikzelf vind het toch ook wel belangrijk dat ik een goede conditie heb en goed mee kom met sport enzo.

Bij mijn tennistraining hadden we een hele oude, daar had ik trap 8 gehaald. Op school trap 14, maar toen was ik er vrijwillig uitgestapt omdat ik al een 10 had.

Het is idd belangrijk. Bij ons is het zelf ook zo dat als je er onvoldoende voor staat dat het ook meeteld als een onvoldoende.(je zou erop kunnen blijfen zitten als je meer onvoldoendes hebt)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik haalde meestal wel de 8 toen ik op de basisschool zat, laatse was een 10 of 11, maar ik krijg meestal last van mijn linkerenkel, en soms knie erbij.

Dus meestal kan ik door, maar gaat het niet door die pijn, en dit heb ik alleen bij zoiets, van dat sprinten, remmen, sprinten, remmen.

Later,

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
Je kunt dit eigenlijk totaal niet met elkaar vergelijken, de scores die je bereikt bij de piepjestest. De ene school gebruikt een andere afstand dan de andere school, de ondergrond is anders, je hebt geen muur waartegen je je kunt afzetten etc. Eerder had ik iets van trap 13 1/2, maar toen er drie meter bij kwam zat ik alweer twee trappen lager.

Er zit inderdaad verschil in :7

Toen ik net kon lopen haalde ik een score van 18,6 :7 snelste peuter aller tijden :puh:

leeftijd 14 (laatste x)

score 8

Alleen bij ons moest je 3 x heen en weer voor een halve trap en het hoogste wat je kon halen was 15 :7 dus er zit inderdaad wat verschil in :7

De leraren bij ons halen net trap 12.

Bij ons is het ook 3x = halve trap...

Maar dit jaar was ik 14, had ik veel teveel

gegeten van te voren, dus ik kwam uit op

een 7tje :$ (Wist niet eens dat we piepjes-

test hadden :'))

In de brugklas was ik 13, had ik nog het

meisje waar ik op ben/was in de klas zitten,

steeds deed ik gewoon alsof zij aan de andere

kant stond, toen haalde ik een 11 eigenlijk, maar

toen Trap 11 werd geroepen was ik net te laat, dus

zei de leraar 10,5 :$ :$

Bewerkt: door -_-Alex-_-
Link to comment
Delen op andere websites

Je kunt dit eigenlijk totaal niet met elkaar vergelijken, de scores die je bereikt bij de piepjestest. De ene school gebruikt een andere afstand dan de andere school, de ondergrond is anders, je hebt geen muur waartegen je je kunt afzetten etc. Eerder had ik iets van trap 13 1/2, maar toen er drie meter bij kwam zat ik alweer twee trappen lager.

Er zit inderdaad verschil in :7

Toen ik net kon lopen haalde ik een score van 18,6 :7 snelste peuter aller tijden :puh:

leeftijd 14 (laatste x)

score 8

Alleen bij ons moest je 3 x heen en weer voor een halve trap en het hoogste wat je kon halen was 15 :7 dus er zit inderdaad wat verschil in :7

De leraren bij ons halen net trap 12.

Bij ons is het ook 3x = halve trap...

Maar dit jaar was ik 14, had ik veel teveel

gegeten van te voren, dus ik kwam uit op

een 7tje :$ (Wist niet eens dat we piepjes-

test hadden :'))

In de brugklas was ik 13, had ik nog het

meisje waar ik op ben/was in de klas zitten,

steeds deed ik gewoon alsof zij aan de andere

kant stond, toen haalde ik een 11 eigenlijk, maar

toen Trap 11 werd geroepen was ik net te laat, dus

zei de leraar 10,5 :$ :$

hahaah met die meisje vond ik wel grappig

steeds alsof doen dat ze daar stond :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...