Jump to content

[OV] Expeditie Robinson: Forum Editie


Ikkes

Recommended Posts

bannerzl7.jpg

Welkom in het Speel en Contact topic van Expeditie Robinson. In dit topic kan je contacten leggen en worden verschillende opdrachten uitgevoerd. Informatie over alles wat Expeditie Robinson: Forum Editie te maken heeft is in het Hoofdtopic te vinden.

Verboden te posten voor niet-spelleiders en niet-deelnemers!!

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 876
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • TomHagen

    205

  • Gijsso

    129

  • Hanneswasco

    117

  • Tjerk

    103

Top Posters In This Topic

Hoi allemaal, om maar te beginnen wil ik een aantal dingen van jullie weten en ik denk je mede spelers ook :puh: .

Vertel eens wat over jezelf, wat zijn je hobby's, hoe oud ben je, wat voor een opleiding doe je en waarom denk jij de robinson van het forum te zijn?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heet in het echt Robin, ben 13 jaar (12 mei 14). M'n hobby's zijn Voetbal en computeren. Ik doe op dit moment een Havo opleiding, 2de klas. En ik ben altijd avontuurlijk geweest, altijd risico's nemen. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Hey iedereen! :cya:

Als ik zo even naar de deelnemerslijst kijk, zie ik dat het allemaal toffe deelnemers zijn! Met iedereen heb ik al wel eens wat gepraat, en met anderen werk ik dan samen aan één of ander project. :)

Even mezelf voorstellen:

Ik ben Hannes, m'n nickname op vele forums is Hanneswasco, net als hier. :7

Ik heb een vreemde obsessie voor kiwi's en 69. Ik ben al een jaar en enkele maanden actief hier.

Ik werk mee aan OWN en GTAForum Verhalen, en hoor tot de nieuwe generatie leden.

Ik ben 14 jaar, en wordt 15 in september, ik zit dus ook in het 3de jaar secundair onderwijs, en volg Wetenschappen.

M'n hobby's zijn Bowling, Tennis, Computer, PS3, Piano, en nog veel meer, ...

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben Fiegel5, en ik ben er net bijgekomen. Mijn echte naam is Bas, ik ben 12 jaar. Mijn hobby´s zijn: DJ, Handboogschieten, en computeren. Ik ben nog maar 12 en zit op de basisschool in groep 8. Na groep 8 ga ik VMBO doen. Verder is het misschien ook handig dat jullie weten dat ik erg geïnteresseerd ben in theatertechniek en daar ook het een en het ander van af weet. Hopelijk word het een leuke tijd!

Link to comment
Delen op andere websites

Hoi.

Ik ben GTAGijsso (reallife naam Gijs :duh: ). Ik ben 13 jaar oud en zit in de 2e VWO tweetalig (1/2 van de lessen zijn in het Engels). Ik ben 7 maanden actief op het forum en heb in die tijd al veel post gemaakt.

Mijn hobbys zijn gamen, GTA, judo, karten, PS3 en mijn vriendin.

Ik heb de lijst gezien van deelnemers en ziet er goed uit.

Ik hoop echt dat het een leuke tijd wordt en moge de beste winnen!

Link to comment
Delen op andere websites

Laat ik mezelf dan ook maar even voorstellen. :)

Ik ben Jason, 15 jaar oud en doe momenteel een VMBO opleiding. Volgend jaar ga ik MBO Media doen en wil later Cameraman worden. Mijn hobby's zijn computeren, lezen, krachttraining en meisjes. Ik houd vooral van Hard-Rock en ben een groot van van RATM.

Verder ben ik sinds december lid en werk mee aan verschillende projecten op dit forum. Denk maar aan GTAForum Verhalen, The Royal Guardian en sinds kort werk ik mee aan de OWN indien ik nodig ben.

Ik hoop dat jullie hier genoeg aan hebben en wil je meer van me weten, PB me maar. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Gelukkig ken ik een aantal mensen al, scheelt weer posts doorlezen. ^^

Maar goed, wat doet een 16-jarige VWO-er (ja, ik zit op het goede account) zoal? Gamen, voetballen, beetje met programmeercodes knoeien, forum onderhouden, Formule 1 volgen (zie de Blogs), genieten van SA:MP Avondjes van de Oceans, doe wat voor de OWN en GTAForum Verhalen (alweer die kiwi :-().

Ik heb me trouwens opgegeven, omdat ik gewoon mee wilde doen. :) Nog vragen? Geen vragen, volgende. ^^

Link to comment
Delen op andere websites

Ed is de naam, ik hou van passief voetbal en computeren.. Ben overigens 15 jaar en zit in 3VWO. Waarom ga ik dit winnen?

Nou voor hetzelfde geld win ik het niet, als ik me maar vermaak. :dans:

Link to comment
Delen op andere websites

HoiHoi,

Ik ben Tjerk, 14 jaar en ik zit in de 3e van het Vwo. Ik besteed mijn vrije tijd vooral met: Gamen, Programmeren, moddelen(klein beetje maar), Skateboarden(Begin ik weer mee), School(Niet dat dat een hobby is ofzo ;) ) en als laatste: het Gta-forum. Ik zit ook nog in de Hotel golden plasma gang van het gta forum ^_^

Ik heb mezelf aangemeld omdat het me leuk lijkt om ook een keertje aan een competitie mee te doen, en omdat het onderwerp me wel aanspreekt.

Moge de beste winnen :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben Tom, en met mijn instelling zit het wel goed, want verliezen staat niet in mijn woordenboek. In mijn vrije tijd doe ik (onder andere) niks, het PS3-netwerk onveilig maken, computeren, voetbal kijken en naar 't café :) Ohja, ik ben 17 jaar, en ik kom uit Noord-Brabant.

Laat ronde twee maar komen.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...