Jump to content

[OV] Expeditie Robinson: Forum Editie


Ikkes

Recommended Posts

Misschien is het beter als alle e-mail adressen naar één iemand worden gestuurd. Want het ligt er nu maar net aan of sommige mensen het wel doen.

En btw: Misschien donderdag avond? Want hopelijk heeft dan wel iedereen z'n e-mail gegeven.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 876
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • TomHagen

    205

  • Gijsso

    129

  • Hanneswasco

    117

  • Tjerk

    103

Top Posters In This Topic

Is wel oké, maar iedereen moet natuurlijk wel hun e-mail addres geven, anders hebben ze pech gehad en kunnen ze zoiezo geen kampleiders worden.

Ps:

Wil er iemand eigenlijk überhaupt kampleider worden :7

Link to comment
Delen op andere websites

Is wel oké, maar iedereen moet natuurlijk wel hun e-mail addres geven, anders hebben ze pech gehad en kunnen ze zoiezo geen kampleiders worden.

Ps:

Wil er iemand eigenlijk überhaupt kampleider worden :7

Ik allesinds niet. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Dit gaat dus echt niet werken, misschien moeten we gewoon een random iemand laten beslissen.

Dat lijkt me misschien ook beter.

Misschien kan iedereen die leider wil zijn, het even melden? Als het er maar 2 zijn is het makkelijk beslissen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil best leider zijn, dus er zijn dan al twee kandidaten (TomHagen en ik). Ik ben vrijwel atlijd op msn, dus voeg me gerust toe mocht er een groepsgesprek zijn. Leden die me nog niet hebben, kunnen gerust een PB sturen. :)

Edit: We hebben tot en met donderdag de tijd om een verkiezing te bedenken. Als er meer kandidaten zijn, lijkt me het handigst om dat zo snel mogelijk te melden, anders is er geen verkiezing nodig. ^^

Bewerkt: door Thundercover
Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben weer terug van brussel.. _O_

Ik vind Thundercover wel een geschikte leader.. :)

Ik vind Thundercover ook wel geschikt, maar ik stem nog niet. ^_^

Tot nu toe hebben we dus al:

  • TomHagen
  • Thundercover
  • Tjerk

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...