Jump to content

waar staan de vliegtuig voertuigen


mathijs2

Recommended Posts

hee ik heb een vraagje ik heb gta liberty city stories en ik ben pas op land 3 ( shorisde vale )

maar ik kan nergens een heli of dodo vinden weten jullie waar ik die kan vinden al vast bedankt

waar staan alle voertuigen waar mee je door de lucht kan

hunter

dodo

gewoone heli

ik ben op land 3

liberty city stories kan iemand helpen

mathijs2 :D

Link to comment
Delen op andere websites

Niet, Helikopters kun je in GTA Liberty City Stories alleen krijgen met behulp van trucjes in bepaalde missies. Op de PSP versie kan dit in de missie Calm Before the Storm, op de PS2 versie kan dit in de missie False Idols. Verder is het op de PSP nog mogelijk met een programmaatje: CheatDevice. Alleen heb je hiervoor een US versie nodig van het spel, of een vroegere EU versie. En ik neem aan dat jij hem recent gewoon hier in Nederland/België hebt gekocht..? Dan lukt deze manier niet op de PSP versie. Wel een manier is dan om deze download van Maarte41 te downloaden. Hier kun je helikopters in je garage krijgen.

Link to comment
Delen op andere websites

Niet, Helikopters kun je in GTA Liberty City Stories alleen krijgen met behulp van trucjes in bepaalde missies. Op de PSP versie kan dit in de missie Calm Before the Storm, op de PS2 versie kan dit in de missie False Idols. Verder is het op de PSP nog mogelijk met een programmaatje: CheatDevice. Alleen heb je hiervoor een US versie nodig van het spel, of een vroegere EU versie. En ik neem aan dat jij hem recent gewoon hier in Nederland/België hebt gekocht..? Dan lukt deze manier niet op de PSP versie. Wel een manier is dan om deze download van Maarte41 te downloaden. Hier kun je helikopters in je garage krijgen.
best jammer dat er geen vliegvoertuigen in zitten :N .
Link to comment
Delen op andere websites

waar staan alle voertuigen waar mee je door de lucht kan

hunter

dodo

gewoone heli

ik ben op land 3

liberty city stories kan iemand helpen

Heb je m'n bericht hierboven wel gelezen..?

  • Hunter: Moet d.m.v. CheatDevice ( Heb je een VS versie voor nodig, of een geen recent gekochte EU versie ) of met behulp van Maarte41's savegame: Klik
  • Dodo: Moet m.b.v. CheatDevice
  • Gewone Helikopter: Kun je krijgen met behulp van trucjes in bepaalde missies. Op de PSP versie kan dit in de missie Calm Before the Storm, op de PS2 versie kan dit in de missie False Idols. Verder kan het ook met CheatDevice.

Maar het zou makkelijker zijn als je ons wat meer informatie gaf:

  • Heb je PlayStation 2 versie, of de PSP versie?
  • Wanneer heb je GTA Liberty City Stories gekocht?
  • Waar heb je GTA Liberty City Stories gekocht (Via internet, in het buitenland of gewoon hier in NL/BE)

Bewerkt: door ASPHALT
Link to comment
Delen op andere websites

best jammer dat er geen vliegvoertuigen in zitten :N .
Lees jij wel? Zoals je hierboven kunt lezen zitten ze er wél in.. 0_O'

bedoelde het ook niet zo.ikbedoelde eigenlijk dat je ze net kon besturen.je hoeft niet gelijk zo vitterig te doen :ch: .
Link to comment
Delen op andere websites

best jammer dat er geen vliegvoertuigen in zitten :N .
Lees jij wel? Zoals je hierboven kunt lezen zitten ze er wél in.. 0_O'

bedoelde het ook niet zo.ikbedoelde eigenlijk dat je ze net kon besturen.je hoeft niet gelijk zo vitterig te doen :ch: .

Het was niet zo bedoeld hoor.. Maar ik moet je weer even terecht wijzen, je kunt ze namelijk wel besturen.. Het enigste dat er anders is aan alle andere voertuig is dat ze geen spawnplaats hebben.
Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
hee ik heb een vraagje ik heb gta liberty city stories en ik ben pas op land 3 ( shorisde vale )

maar ik kan nergens een heli of dodo vinden weten jullie waar ik die kan vinden al vast bedankt

waar staan alle voertuigen waar mee je door de lucht kan

hunter

dodo

gewoone heli

ik ben op land 3

liberty city stories kan iemand helpen

mathijs2 :D

moet je cheat voor doen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...