Jump to content

PS3 als video recoder


kees1991

Recommended Posts

de titel secht het al. in de ps3 zit een 40G hd dus daar kan je makelijk een film op opneemen. maar is het ook mogelijk om met een ps3 films die gewoon op de tv zijn op te neemen ?

ik heb met google gesocht en er zou TIVo dit is dat die aleen de film opneemt en de reclame automaties niet. maar ik kijg maar op beperkte sites informatie ofer die tivo dus ik weet niet zeker of het er wel in zit of niet.

groeten martijn hidding :)

Link to comment
Delen op andere websites

de titel secht het al. in de ps3 zit een 40G hd dus daar kan je makelijk een film op opneemen. maar is het ook mogelijk om met een ps3 films die gewoon op de tv zijn op te neemen ?

ik heb met google gesocht en er zou TIVo dit is dat die aleen de film opneemt en de reclame automaties niet. maar ik kijg maar op beperkte sites informatie ofer die tivo dus ik weet niet zeker of het er wel in zit of niet.

groeten martijn hidding :)

Ik heb ergens gehoord dat er een update komt waarin deze mogelijkheid zit. Weet alleen niet of het waar is want daarna heb ik er nooit meer over gehoord. Maar het zou technisch gezien natuurlijk wel kunnen. heb zelf de 60gb versie dus daar kan makkelijk een film op.

Denk dat je de titel beter aan kan passen want een videorecorder?? :? dat kan echt niet meer hoor :schater:

Link to comment
Delen op andere websites

In de toekomst zal deze functie, genaamd PlayTV, zeker te gebruiken zijn in bijvoorbeeld Engeland. Of deze mogelijkheid in Nederland komt is nog onbekend, maar reken er niet op aangezien de bureaucratie van de zenders ervoor zorgen dat het niet de moeite is om het te aanbieden.

Meer informatie kan je Hier vinden.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...