Jump to content

Games Fora Makeover


PatrickW

Recommended Posts

Nu Froodooo in de games fora de hulp heeft gekregen van Ikkes, hebben we besloten om ook de fora zelf even onder handen te nemen.

De namen zijn hier en daar aangepast zodat ze beter de lading dekken, en RPG & RTS hebben ieder hun eigen subforum gekregen. Nieuw is ook een apart subforum helemaal gericht op online games.

De nieuwe indeling staat uitgebreid uitgelegd in dit topic.

We zijn ervan overtuigd dat de games fora er met deze nieuwe indeling weer een tijdje voorruit kunnen.

Link to comment
Delen op andere websites

Het ziet er allemaal weer eens geweldig uit! Het is zo allemaal veel overzichtelijker geworden, mijn complimenten. Een klein foutje, ik zie dat een topivan mij dat ik destijds over Age of Empires 3 had aangemaakt, in het Online Games forum is geplaatst. Dit moet natuurlijk het Strategy forum zijn. Het topic is hier te vinden. Ga zo door! :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Het ziet er allemaal weer eens geweldig uit! Het is zo allemaal veel overzichtelijker geworden, mijn complimenten. Een klein foutje, ik zie dat een topivan mij dat ik destijds over Age of Empires 3 had aangemaakt, in het Online Games forum is geplaatst. Dit moet natuurlijk het Strategy forum zijn. Het topic is hier te vinden. Ga zo door! :tu:
Het kan inderdaad zijn dat er bij de overgang van RPG naar RTS een aantal games verkeerd terecht gekomen zijn, of dat er verkeerde topics zijn geselecteerd waardoor ze in het verkeerde forum terechtkomen. Jouw topic heb ik verplaatst. ;)
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...