Jump to content

Bus


Sprayboy

Recommended Posts

Daar heb ik 1 vraag er over hoe dat kan(bij wikigta staat er wel in dat spel: bij voertuigen screens). Ik bedoel geen tourbussen maar oude bussen die je ook bij GTA vice City bij de haven ziet rond rijden: model die op lijkt op amerikaanse schoolbus maar goed. Die bus zie ik (nog) nooit in GTA LCS rond rijden. Kunnen jullie me helpen hoe dat kan :?:zz: Thanks :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Tuurlijk is LCS een heel ander spel als VC, maar het voertuig zit desondanks toch ook in LCS. Alleen heeft hij geen vindplaatsen en rijdt hij nooit rond (net zoals een Mr. Whoopee, of een Dodo). Maar de bestanden zijn wel aanwezig.

Bewerkt: door MartyCeha
Link to comment
Delen op andere websites

ja die heb ik ook gezien daar had ik het ook over
Vind ik knap, vooral als de broncode het tegenovergestelde zegt.. En het spel weer naar deze broncode luistert. Een screen, alhoewel deze ook goed te vervalsen zijn, komt al wat betrouwbaarder over. Maar het kan sowieso niet. Bewerkt: door ASPHALT
Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
*kleine bump*

Ik heb nu op dit moment de strategy guide voor me,en ik zie de Bus er wel tussen staan.Hoe zit dat dan :? .

Omdat hij wel in het spel zit, maar zonder CheatDevice is hij niet te bemachtigen. Hij zit dus wel gewoon in het spel, vandaar dat hij ook gewoon tussen de voertuigen staat.

Link to comment
Delen op andere websites

*kleine bump*

Ik heb nu op dit moment de strategy guide voor me,en ik zie de Bus er wel tussen staan.Hoe zit dat dan :? .

Omdat hij wel in het spel zit, maar zonder CheatDevice is hij niet te bemachtigen. Hij zit dus wel gewoon in het spel, vandaar dat hij ook gewoon tussen de voertuigen staat.

Echt alleen met cheatdevice of ook met vigilante missies ofzo (zoals MR whoope).
Link to comment
Delen op andere websites

Mr Whoopie komt ook niet met Vigilante missies hoor. De Bus in ieder geval naar mijn weten ook niet. Hij zijn altijd vierpersoonwagens die je moet vernietigen. Het kan wel dat er savegames voor zijn, maar volgensmij zijn deze er niet..

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...