Jump to content

[360] Controller en Koeling


.Sharingan

Recommended Posts

Hoi,

Ik heb een vraag, wat betekent het als op je controller 2 lampjes branden, steeds player 2+4 1+3 om en om.

En van de zomer is het op mijn kamer erg warm, dus kan mijn 360 sneller oververhit raken, kan die koeler die je kan kopen op de Xbox 360 Pro/Premium ?

Link to comment
Delen op andere websites

Hoi,

Ik heb een vraag, wat betekent het als op je controller 2 lampjes branden, steeds player 2+4 1+3 om en om.

En van de zomer is het op mijn kamer erg warm, dus kan mijn 360 sneller oververhit raken, kan die koeler die je kan kopen op de Xbox 360 Pro/Premium ?

Met het eerste snap ik niet wat je bedoeld. :?

Maar op je tweede vraag weet ik wel een antwoord. Je kan die koeler gerust kopen, alle X-Box'en zijn hetzelfde. Pro/Premium geeft alleen aan dat er een controller, harde schijf en misschien een paar games bij zitten.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat met die knipperende lampjes betekent volgens mij dat de batterij bijna leeg is. Daar heb ik zelf nu ook last van, terwijl ik dat eerder nooit had.

Op je andere vraag weet ik helaas geen antwoord, maar ik ga er toch wel vanuit, dat de koeler op alle versies van de Xbox 360 aan te sluiten is. Maar of dit waar is en hoe dit precies werkt, zou een ander je even moeten vertellen.

{Edit} Velaro heeft de tweede vraag al beantwoord, zie ik. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Hoi,

Ik heb een vraag, wat betekent het als op je controller 2 lampjes branden, steeds player 2+4 1+3 om en om.

En van de zomer is het op mijn kamer erg warm, dus kan mijn 360 sneller oververhit raken, kan die koeler die je kan kopen op de Xbox 360 Pro/Premium ?

Met het eerste snap ik niet wat je bedoeld. :?

Maar op je tweede vraag weet ik wel een antwoord. Je kan die koeler gerust kopen, alle X-Box'en zijn hetzelfde. Pro/Premium geeft alleen aan dat er een controller, harde schijf en misschien een paar games bij zitten.

Ik had ergens gelezen, dat ie niet paste met die HDMI ingang.

Link to comment
Delen op andere websites

Je hebt koelers dat HDMI ondersteunen en ook coolers dat het niet ondersteunt. Maar de meeste coolers zijn zelfs niet zolang dat ze zelfs niet in het bereik komen van de HDMI uitgang. Dus ik denk dat je je geen zorgen moet maken. Hier heb je 3 coolers. Dus je hebt keuze genoeg. ;)

Ik zelf ga denkik deze cooler aanschaffen. Hij lijkt mooi van vorm, en ziet er goed uit.

Bewerkt: door Matiscus
Link to comment
Delen op andere websites

ik heb voor de zekerheid ;) [overuren met GTA IV]ook maar even een cooler besteld.

Heb weer veel moeten zoeken want ik ga geen witte cooler op mn zwarte 360 elite plakken.

Dus ben uiteindelijk bij bol.com terrecht gekomen.

Moest wel besteld worden maar ik heb goeie hoop dat hij er Voor Dinsdag is :)

Btw hij als je de cooler erop doet welke dan ook dan kan je altijd mocht dat nodig zijn je HDMI aansluiting nog gebruiken bij mij namelijk wel het geval :)

heb geen zin in de red ring of death :duh:

Bewerkt: door Alchemy
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...