Jump to content
Joriz

Rockstar Social Club online!

Zojuist is de voorregistratie op Rockstar Social Club begonnen. . Spelers kunnen hier registreren voor de online en statistieken functionaliteit van GTA4. Deze website houd vanaf de release van GTA4 vele (multiplayer) statistieken bij. Rockstar Social Club heeft dan diverse secties op de website online zoals hieronder staat beschreven.

Op dit moment is er nog niet veel bijzonders te doen op de website, maar zodra GTA4 uit is komen er allerlei statistieken en multiplayer functies online.

Klik hier om je te registreren op Rockstar Games Social Club.

LET OP: Wie voor 29 april inschrijft maakt kans op een portret van zichzelf in GTA tekenstyle (enkel voor inwoners van V.S., V.K., Nieuw Zeeland, Zwitserland, Duitsland en Nederland)

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Recommended Posts

Leuke functie, maar met zo'n klein beeldscherm als die ik hier heb kan ik maar de helft van het formulier zien :7

F11? Je kan ook (in opera en IE tenminste) het beeld kleiner maken. Ik heb me ook geregistreerd :) Ziet er wel geinig uit.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Kunnen Xbox en PS3 spelers samen spelen of is het allebei apart?

Technisch is dit mogelijk. Of het ook in GTA4 kan is nog niet bekend. Het is nog maar de vraag dus of xbox tegen playstations spelers kunnen spelen. Aangezien bij een heleboel spellen dit van hogeraf (Sony en Microsoft dus) wordt tegengehouden.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Technisch is dit mogelijk. Of het ook in GTA4 kan is nog niet bekend. Het is nog maar de vraag dus of xbox tegen playstations spelers kunnen spelen. Aangezien bij een heleboel spellen dit van hogeraf (Sony en Microsoft dus) wordt tegengehouden.

Ach een tekort aan spelers hoef je ieder geval niet te verwachten :puh:

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik weet niet of het onderzocht is ofzo, maar misschien ligt het niveau van de ene console wel veel hoger vanwege de verschillende controlers (en misschien wel andere redenen).

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik weet niet of het onderzocht is ofzo, maar misschien ligt het niveau van de ene console wel veel hoger vanwege de verschillende controlers (en misschien wel andere redenen).

sony en microsoft zijn sowieso twee concurrenten dus ik denk niet dat ze een link gaan leggen tussen ps3 users en xbox 360 users.

misschien op speciaal verzoek van Rockstar dat ze dat gedaan hebben maar ik ga er toch vanuit dat ieder mooi op zijn eigen turf mag blijven. (:puh:San Andreas komt terug :puh:)

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik zat vanmorgen om 7:45 (België, moet naar school :R) ook even voor men PC'tje. Ziet er allemaal heel mooi uit. En die ZIT feature lijkt me echt handig :Y . Ik heb btw nummertje 34477.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

• Create New...