Jump to content
Joriz

Rockstar Social Club online!

Zojuist is de voorregistratie op Rockstar Social Club begonnen. . Spelers kunnen hier registreren voor de online en statistieken functionaliteit van GTA4. Deze website houd vanaf de release van GTA4 vele (multiplayer) statistieken bij. Rockstar Social Club heeft dan diverse secties op de website online zoals hieronder staat beschreven.

Op dit moment is er nog niet veel bijzonders te doen op de website, maar zodra GTA4 uit is komen er allerlei statistieken en multiplayer functies online.

Klik hier om je te registreren op Rockstar Games Social Club.

LET OP: Wie voor 29 april inschrijft maakt kans op een portret van zichzelf in GTA tekenstyle (enkel voor inwoners van V.S., V.K., Nieuw Zeeland, Zwitserland, Duitsland en Nederland)

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Recommended Posts

Mja, de ZIT-feature is vooralsnog alleen bruikbaar voor Amerikanen. Buiten het feit dat het natuurlijk stoer klinkt om een Rockstar Social Club account te hebben kun je er geen reet mee.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik heb me gisteren ook snel even aangemeld. Wel spijtig dat ik als Belg geen portret van mezelf in GTA stijl kan winnen, maarja niks aan te doen. :)

Nog 10 dagen en het is zover! :dans:

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

• Create New...