Jump to content

Graphics Collection - Made by Kai-ShockWave


Kai-ShockWave

Recommended Posts

Leuk gedaan, je hebt oog voor detail, je tekst heeft precies dezelfde donkere randjes als het echte logo. Ik heb even jouw naam en het logo vergeleken en het ziet er na genoeg hetzelfde uit. Het enige wat me opmerkt is dat er misschien net ietsje meer ''shine'' op het licht moet komen, nu lijkt het net iets te dof.

Link to comment
Delen op andere websites

Tja, met verschillende photoshop-effecten. Aardig uitgebreid. Ik zit te denken om een tutorial te schrijven als er genoeg belangstelling is en ik zelf tijd heb.

De effecten bij mekaar gehaald dmv verschillende tuts?

Link to comment
Delen op andere websites

Ziet er goed uit Kai-ShockWave. Het resultaat mag er wezen. Jouw versie lijkt haast sprekend op het logo van L.A. Noire. Ik vind je toegepaste texture op de 3D stukken erg passend en oogt er goed op. Ik heb alleen één puntje ter verbetering. Je zou de achtergrond van de neonverlichting iets donkerder (brons/bruin zoals 't origineel) en minder oranje kunnen maken zodat de neonverlichting er nog beter uitspringt. In ieder geval mijn complimenten, want ook zo ziet het er gelikt uit.

Link to comment
Delen op andere websites

Tja, met verschillende photoshop-effecten. Aardig uitgebreid. Ik zit te denken om een tutorial te schrijven als er genoeg belangstelling is en ik zelf tijd heb.

De effecten bij mekaar gehaald dmv verschillende tuts?

Nee, ik heb er geen tutorials bij gehaald. Dit doe ik gewoon zelf. :puh:

@ overige berichten: Bedankt voor de tips. Moet eerlijk toegeven zelf ook niet 100% blij te zijn met het neon-effect. Ik denk dat ik daar nog even mee aan de slag ga om het wat scherper te maken. Hij is nu nog wat lichtjes.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...