Jump to content

Sneijder er ook niet bij Nederland - Engeland


Thabit

Recommended Posts

Chelsea aanvaller Arjen Robben staat zeker zes weken aan de kant met een gebroken voet. Hij liep de blessure op in de uitwedstrijd tegen de Blackburn Rovers.

De diagnose kon vandaag pas worden vastgesteld omdat de zwelling in de voet de afgelopen week nog te groot was. Daardoor konden er nog geen scans gemaakt worden van de voet. Robben zelf had al direct na de tackle van Aaron Mokoena het vermoeden dat zijn voet gebroken was.

Het is de tweede forse blessure van Robben als Chelsea speler. Aan het begin van het seizoen moest hij ook al een tijd toekijken na een blessure die hij opliep in een oefenwedstrijd met AS Roma. Door de blessure mist Robben zeker de ontmoeting met Barcelona in de Champions League. Het is nog onduidelijk of van Basten een beroep op Robben kan doen in de WK-kwalificatiewedstrijd op 26 maart tegen Roemenië.

Bron: Fok.nl

Jammer, eerst Robben, nu Sneijder, ook al een goede speler en v. Nistelrooy is er volgens mij ook al niet bij!

Link to comment
Delen op andere websites

Sneijder, ik vind hem eerlijk gezegt een iritante speler die van mij part ontslagen mag worden bij Ajax.

Door hem en die Koeman krijgt Ajax een slechte naam vooral over het arrogante.

Van Nistelrooy en Robben zijn veel erger, dat we die missen.

Maar met van Basten kan Nederland makkelijk winnen. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...