Jump to content

2 vraagjes


leonpwner

Recommended Posts

Ik (leon) heb dus twee vragen,

1 als ik mijn ps3 koop met het pakket van GTA4.

en die sluit ik op mijn gewone tv aan, is het dat harstikke lelijk of valt dat mee?

is er duidelijk verschil te zien met ps2 enzo of moet ik echt hd tv kopen?

vraag 2 . ik zei tegen een vriend van mij die xdoos heeft dat hij als hij online tegen mensen wil spelen gold card ofso moet kopen ja, om tegen andere mensen online te spelen. maar hij zegt dat dat bij ps3 ook moet? dat moest toch juist bij ps3 niet? heeft iemand ervaringen?

alvast bedankt,

>>> Door Ikkes: Verplaatst naar Consoles & Game Events<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Op een gewone TV ziet GTA IV er een stuk minder uit dan op een HD TV, omdat de PS3 full HD aankan. Maar toch ziet het er op een gewone TV weer stukken beter uit dan spellen van de PS2, omdat de PS2 grafisch gewoon veel minder aankan. Alleen de details van GTA IV kan je misschien niet goed zien op een gewone TV, al hoewel je met een goede breedbeeld TV ver komt.

Online met de PS3 is gratis, zowel de demo's in de Playstation Store, als het spelen van een gekocht spel online. Op de XboX moet je inderdaad wel betalen om spellen online te spelen. Overigens mag je XboX schrijven hoor, Xdoos klinkt zo raar :7

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...