Jump to content

Het grote Ikariam topic


Neville

Recommended Posts

  • Reacties 41
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • ..::Dracula::..

    9

  • Basssss

    5

  • moechy

    4

  • ASPHALT

    3

dat kan

de hele SITE kan ik niet meer laden:/

Bij mij laat ie gedeeltelijk, ik kan m'n naam en ww wel invoeren maar m'n wereld niet. :puh:

ik kon dat ook, nu zie ik alleen de afbeelding van dat mannetje, met die gebouwen erachter(en wat is dat mannetje lelijk ^_^ )

Link to comment
Delen op andere websites

dat kan

de hele SITE kan ik niet meer laden:/

Bij mij laat ie gedeeltelijk, ik kan m'n naam en ww wel invoeren maar m'n wereld niet. :puh:

zelfde WAS eerst bij mij

toen laade ie helaaml niet

maar hgij is alweer goed:D

Link to comment
Delen op andere websites

dat kan

de hele SITE kan ik niet meer laden:/

Bij mij laat ie gedeeltelijk, ik kan m'n naam en ww wel invoeren maar m'n wereld niet. :puh:

zelfde WAS eerst bij mij

toen laade ie helaaml niet

maar hgij is alweer goed:D

Ikaraim leeft weer! :dans:

Link to comment
Delen op andere websites

Euhm.....ik speel het spel ook (nogal fanatiek :puh:) maar je kunt geen steden verwoesten hoor........je kunt anderen aanvallen en als je wint kun je wat voorraden en geld meenemen. Maar verwoesten: :N. Bovendien, met 10 slingeraars kom je niet erg ver vrees ik......mannetjes koop je gewoon door in je barakken in het vakje achter de betreffende eenheid een getal neer te zetten (afhankelijk van je hoeveelheid grondstoffen) en daarna op "recruut" te drukken :Y

Haha, aanvallen dan :schater: En ik heb 15slingeraars, 1boot en noig wat slaven :puh:

Nog bedankt :Y

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...
  • 1 maand later...

Ik speel ook Ikariam. Dankzij ASPHALT vind ik het spel leuk. :dans: Ik begon eerst op Wereld Gamma. Ik heb daar nu 1 hoofdstad. In de stad, met de naam ''Torritor'', gaat het soms niet goed, maar daar heb ik een oplossing voor: Ik serveer Wijn aan alle inwoners van de stad. :dans: Nu ben ik ook begonnen op Wereld Beta, en daar speelt ASPHALT ook. Hij geeft me soms grondstoffen, als ik in nood zit.

Bewerkt: door Torritor
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...