Jump to content

Davids heeft spijt van zijn overgang


Thabit

Recommended Posts

Edgar Davids heeft laten doorschemeren dat hij spijt heeft van zijn overgang naar Internazionale. De middenvelder, die afgelopen zomer overkwam van Juventus krijgt amper een basisplaats in de ploeg van trainer Roberto Mancini.

"Ik had niet verwacht zo weinig te spelen, anders was ik denk ik niet hiernaartoe gekomen. Maar goed, de beslissing is aan Mancini hoe en wanneer hij me wil inzetten. Ik blijf doordeweeks keihard werken en uiteraard hoop ik vanaf nu vaker te spelen," aldus de Nederlander.

Afgelopen week werd de Nederlander niet opgeroepen voor de oefenwedstrijd van het Nederlands elftal tegen Engeland. Zondag kreeg hij echter weer een basisplaats van coach Mancini.

Bron: Fok.nl

Kan ik begrijpen, zo'n goede voetballer die dan haast niet mag spelen!

Link to comment
Delen op andere websites

JA italie dan weet je toch als je met zulke sterren speelt als Adriano, Martins ik vind het niet gek dat hij geen basisplaats krijgt oke hij zelf is ook een grote speler maar veel basisplaatsen krijgt hij denk ik toch niet meer <_<

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Waarom gaan ze eigenlijk allemaal naar buitenland, iedereen wil op "Europees avontuur" en bijna niemand haalt het helemaal. Wat mij betreft blijft Davids maar in z'n "Europese Avontuur" tot hij erachter komt dat het in Nederland net zo leuk is. Dan natuurlijk wel bij Ajax.

Link to comment
Delen op andere websites

JA italie dan weet je toch als je met zulke sterren speelt als Adriano, Martins ik vind het niet gek dat hij geen basisplaats krijgt oke hij zelf is ook een grote speler maar veel basisplaatsen krijgt hij denk ik toch niet meer <_<

Tja maar Davids speelt middenveld he!

Martins en Adriano zijn spitsen.. ik hoop dat hij terug komt na Ajax en dat jonge spelers dan veel van hem kunnen leren..

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
is te begrijpen van mij mag tie trug naar ajax kome...

hij heeft gezegd dat hij niet naar nederland wilde omdat hij ook al een aanbod van barcalona heeft afgeslage vanwege te weinig loon dus denk maar niet dat hij hier meer loon krijgt dan bij barca

en vind het persoonlijk ook wel stom om een overstap te make van juve naar inter want juve is toch internationaal een beter ploeg dan inter n als t goed s ook nationaal

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
let maar op,Davids zit volgend seizoen gewoon weer bij Ajax ;)

Nee man! Davids wil meer verdienen als Donald Love en ja dan is dat moeilijk voor Ajax ;)

idd Ajax is financieel opzicht niks vergeleke met clubs als madrid,manchester utd,AC Milan etc.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...