Jump to content

[GTA] nieuwe GTA


catt

Recommended Posts

Yuu guys..

weet iemand of er nog een nieuwe GTA soort voor op de pc komt?ik speel nu veel online FPS maar een nieuwe gta lijkt me wel leuk :D san andreas is volgens mij nog de nieuwste :schater: wel leuke game, maar ik heb hem al uitgespeeld! komt er binnenkort, of later nog een nieuwe?

Greetz Stef ''n00bcCaTT__'' Exterkate :D

Link to comment
Delen op andere websites

Op het moment is er nog geen nieuwe GTA-game voor de PC aangekondigd. De nieuwe GTA, GTA 4 dus, komt vooralsnog alleen uit op de Xbox 360 en de Playstation 3. Maar het zou natuurlijk kunnen dat na de release van dit spel op deze twee consoles (29 april), een PC-versie aangekondigd wordt, maar daar is verder nog niets over gezegd.

Dus, voorlopig nog geen nieuwe GTA voor de PC...

Link to comment
Delen op andere websites

Helaas heeft R* gezegt dat er geen PC versie zou komen... En misschien komt hij uiteindelijk nog als ze zich bedenken, aangezien het voor de PC vast goed zou verkopen... Hij komt voor de ps3 en voor de x-doos 360... Er is ook een x-doos arcade, daar zou IV niet op willen omdat die te wenig geheugen zou hebben of zoiets...

Link to comment
Delen op andere websites

Helaas heeft R* gezegt dat er geen PC versie zou komen... En misschien komt hij uiteindelijk nog als ze zich bedenken, aangezien het voor de PC vast goed zou verkopen... Hij komt voor de ps3 en voor de x-doos 360... Er is ook een x-doos arcade, daar zou IV niet op willen omdat die te wenig geheugen zou hebben of zoiets...

het zou wel leuk zijn modden en zo

maar voor mij hoeft het niet zo ik heb een 360.

maar als hij voor de pc zou komen kocht ik hem

maar eerst een monsterbak van een pc :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Waarschijnlijk kom GTA IV voor de PC. Als ze het niet doen lopen ze hee veel geld mis, aangezien de PS3/Xbox360 spellen al zijn uitverkocht. Het is nog niet zeker, en als het wel komt is het pas in begin '09/eind '08. Maarja, dat zien we dan wel weer.

Link to comment
Delen op andere websites

Waarschijnlijk kom GTA IV voor de PC. Als ze het niet doen lopen ze hee veel geld mis, aangezien de PS3/Xbox360 spellen al zijn uitverkocht. Het is nog niet zeker, en als het wel komt is het pas in begin '09/eind '08. Maarja, dat zien we dan wel weer.

Ik denk pas ruim midden 2009, misschien zelfs 2010. Ik denk dat er voor een pc versie veel rompslomp is.

Maar voorlopig zijn er wel TCs uit voor GTA SA. Dat is zechtmaar een hele andere spelwereld, in gta SA dan. Zoiets kun je vergelijken met een nieuwe GTA

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk pas ruim midden 2009, misschien zelfs 2010. Ik denk dat er voor een pc versie veel rompslomp is.

[....]

Dat lijkt me ietwat overdreven omdat de structuur van de Xbox360 goed te vergelijken is met die van een computer en overporten daardoor al weer een beetje makkelijker is. Ik gok een half jaartje, hoogstens November of iets in die richting.

Link to comment
Delen op andere websites

Als je even goed hebt gelezen, gaat het om een nieuwe GTA-game voor op de PC. Tot dusver is de laatst uitgekomen GTA voor de PC GTA San Andreas, welke ondertussen al enkele jaren beschikbaar is. In de tussentijd zijn er 3 andere GTA's uitgekomen, maar allen niet voor de PC. Het onderwerp leidt ondertussen naar een eventuele release voor de PC, en als dat zo is, hoelang het dan zou duren. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Als je even goed hebt gelezen, gaat het om een nieuwe GTA-game voor op de PC. Tot dusver is de laatst uitgekomen GTA voor de PC GTA San Andreas, welke ondertussen al enkele jaren beschikbaar is. In de tussentijd zijn er 3 andere GTA's uitgekomen, maar allen niet voor de PC. Het onderwerp leidt ondertussen naar een eventuele release voor de PC, en als dat zo is, hoelang het dan zou duren. ;)
ik had het gelezen maar ik dacht dat het over weer een nieuwe ging dus.
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...
...ps3 en voor de x-doos 360... Er is ook een x-doos arcade, daar zou IV niet op willen omdat die te wenig geheugen zou hebben of zoiets...

Hahahahhahahahahahahahahahahahahahahahahahahahhahah X-doos :schater::schater::schater::schater::schater::schater::schater:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 5 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...