Jump to content

Liberty City Stories beter op de ps2?


Mr.Umberto

Recommended Posts

Ik ben van plan om morgen liberty city stories te kopen (op de ps2) Zijn de Graphics beter op de ps2 dan op de de psp? Als mijn vraag goed is beantwoord. Mag er wel een :slotje: op.

Ja het is iets beter dacht ik,maar veel verschil zie ik er niet in :).Op de release datum van Gta 4 koop jij Gta LCS :D

Link to comment
Delen op andere websites

Voor een gemiddelde PS2 game van tegenwoordig zijn de graphics vrij slecht, en voor een gemiddelde PSP game vrij goed. Dit komt omdat het een directe port is, en tussen de PS2 en PSP graphics zie je weinig verschil. Als je twijfelt tussen de PS2 en de PSP en als je ook een PSP in bezit hebt raad ik je de PSP versie aan, omdat de PSP ten eerste een handheld is en het is in principe hetzelfde spel, en daarnaast vinden veel mensen het wat lekkerder speelt (wat ook blijkt uit de beoordelingen). Als je alleen een PS2 hebt zou ik uiteraard voor de PS2 versie gaan, want het is een erg goed spel waar je veel plezier aan kan beleven ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben van plan om morgen liberty city stories te kopen (op de ps2) Zijn de Graphics beter op de ps2 dan op de de psp? Als mijn vraag goed is beantwoord. Mag er wel een :slotje: op.

Ja het is iets beter dacht ik,maar veel verschil zie ik er niet in :).Op de release datum van Gta 4 koop jij Gta LCS :D

Ja want ik heb geen PS3. Als ik over ga dan krijg ik de ps3.

Link to comment
Delen op andere websites

Het verschilt bij mening,maar als je nog een GTA van de stories wilt die

geen port is,is het GTA VCS.Naar mijn ùening ga je veel meer plezier aan deze

game beleven.Als je geen GTA SA hebt,koop deze zeker!Heb je hem nu al gekocht?

Link to comment
Delen op andere websites

persoonlijk vind ik gta LCS nog slechter als GTA3, ik vind het echt een rukgame en heb echt spijt dat ik deze game gekocht heb, misschien is het leuker als je hem op de psp hebt dan kan je hem op andere plaatsen beetje doen maar als je eenmaal de grootsheid van bijv GTA san andreas bent gewend vind je deze soort games misschien wat saai

vond vice city stories wat beter mja denk dat het persoonlijk is omdat ik meer van games houdt waar het zonnetje veel schijn ipv een game waar het de halve tijd regent wat in liberty city het geval is ( gta 3 en lcs )

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...
persoonlijk vind ik gta LCS nog slechter als GTA3, ik vind het echt een rukgame en heb echt spijt dat ik deze game gekocht heb, misschien is het leuker als je hem op de psp hebt dan kan je hem op andere plaatsen beetje doen maar als je eenmaal de grootsheid van bijv GTA san andreas bent gewend vind je deze soort games misschien wat saai

vond vice city stories wat beter mja denk dat het persoonlijk is omdat ik meer van games houdt waar het zonnetje veel schijn ipv een game waar het de halve tijd regent wat in liberty city het geval is ( gta 3 en lcs )

Nouja, om het als "rukgame" te beschouwen vind ik wat ver gaan, wel moet ik zeggen dat me dat van die regen ook is opgevallen, elke keer als ik ook maar in de buurt kwam van me savehouse begon het te regenen :duh:

Ik vind persoonlijk LCS iets leuker als VCS, maar dat komt omdat ik Vice City op de pc heb gespeelt, en GTA3 nog nooit, dus de LCS kaart is voor mij nog nieuw, in tegenstelling tot VCS waar ik nog steeds de weg weet.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...