Jump to content

Dutchy3010

Recommended Posts

  • Reacties 1.2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • EnergyCorse

    120

  • End Of The Riot

    69

  • Dieko

    37

  • ERRWINS

    36

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik heb even een vraagje. Ziet GTA IV er goed uit op een SD-TV of kan je de letters niet goed lezen of iets vergelijkbaars? Wil het alleen even weten.

de andere spellen op mijn ps3 wel en ik heb gta iv nog niet en ik denk dus gta iv ook wel mooit beeld.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat ik gezien heb van gameplay-filmpjes voel ik me als PC-gamer echt zielig...

Het ziet er zo vet uit allemaal, niet normaal, net alsof je een film kijkt. Maar wat ik eigenlijk niet goed begrijp is dat op youtube alle gameplay-filmpjes bijna gelijk worden verwijderd door Rockstar. Het is toch juist de beste reclame om mensen over te halen om de game aan te schaffen, als ze met eigen ogen kunnen zien hoe goed de game is??? Kan iemand me vertellen wat de achterliggende gedachte van Rockstar is??

Hoop nog steeds dat ie uiteindelijk over een paar maanden toch op PC uitkomt.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat ik gezien heb van gameplay-filmpjes voel ik me als PC-gamer echt zielig...

Het ziet er zo vet uit allemaal, niet normaal, net alsof je een film kijkt. Maar wat ik eigenlijk niet goed begrijp is dat op youtube alle gameplay-filmpjes bijna gelijk worden verwijderd door Rockstar. Het is toch juist de beste reclame om mensen over te halen om de game aan te schaffen, als ze met eigen ogen kunnen zien hoe goed de game is??? Kan iemand me vertellen wat de achterliggende gedachte van Rockstar is??

Hoop nog steeds dat ie uiteindelijk over een paar maanden toch op PC uitkomt.

Nu verwijderen ze de filmpjes toch niet meer? Ik denk dat de reden gewoon was dat er geen filmpjes mochten verschijnen voor 29 april,de releasedatum. Al de mensen die hem daarvoor konden spelen hadden hem gedownload.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat ik gezien heb van gameplay-filmpjes voel ik me als PC-gamer echt zielig...

Het ziet er zo vet uit allemaal, niet normaal, net alsof je een film kijkt. Maar wat ik eigenlijk niet goed begrijp is dat op youtube alle gameplay-filmpjes bijna gelijk worden verwijderd door Rockstar. Het is toch juist de beste reclame om mensen over te halen om de game aan te schaffen, als ze met eigen ogen kunnen zien hoe goed de game is??? Kan iemand me vertellen wat de achterliggende gedachte van Rockstar is??

Hoop nog steeds dat ie uiteindelijk over een paar maanden toch op PC uitkomt.

maybe in oktober 2008 had rockstar gezegd

Link to comment
Delen op andere websites

Wat ik gezien heb van gameplay-filmpjes voel ik me als PC-gamer echt zielig...

Het ziet er zo vet uit allemaal, niet normaal, net alsof je een film kijkt. Maar wat ik eigenlijk niet goed begrijp is dat op youtube alle gameplay-filmpjes bijna gelijk worden verwijderd door Rockstar. Het is toch juist de beste reclame om mensen over te halen om de game aan te schaffen, als ze met eigen ogen kunnen zien hoe goed de game is??? Kan iemand me vertellen wat de achterliggende gedachte van Rockstar is??

Hoop nog steeds dat ie uiteindelijk over een paar maanden toch op PC uitkomt.

maybe in oktober 2008 had rockstar gezegd

Nee hoor, dat heeft Rockstar nog nergens aangegeven. Het enige wat er wordt verteld is dat de PC-versie waarschijnlijk nooit uit zal komen. Dat wordt op meerdere sites bevestigd. Het is dus gewoon nog eventjes afwachten. Niets is zeker, maar er staat nog nergens bevestigd dat de Pc-versie wél zou uitkomen.

Link to comment
Delen op andere websites

Rond de twee minuten schiet nico iemand door het been. Dat ziet er behoorlijk reëel uit moet ik zeggen

http://media.putfile.com/GTA-IV---Massacre...ay---Str-Killer

Wauw, dat ziet er echt geweldig uit inderdaad! :tu: Het stukje van 0:37 is alleen wat minder realistisch... Niko schiet een man dood terwijl hij uit zijn auto stapt. Die man doet eerst nog even leuk springlevend zijn autodeur dicht, en valt dan ineens dood achterover...

39637168ht7.png76912023hv3.png

Bewerkt: door BaasB
Link to comment
Delen op andere websites

Rond de twee minuten schiet nico iemand door het been. Dat ziet er behoorlijk reëel uit moet ik zeggen

http://media.putfile.com/GTA-IV---Massacre...ay---Str-Killer

Wauw, dat ziet er echt geweldig uit inderdaad! :tu: Het stukje van 0:37 is alleen wat minder realistisch... Niko schiet een man dood terwijl hij uit zijn auto stapt. Die man doet eerst nog even leuk springlevend zijn autodeur dicht, en valt dan ineens dood achterover...

Daarbij komt ook nog eens dat ergens rond de 2.5 minuten een pasagier hurkt tegen de auto aan, maar zijn knie steekt door de openstaande portier heen. Kleine details die misschien wel wat meer hadden mogen weggewerkt.

Link to comment
Delen op andere websites

dus waar maak je je druk om?
nergens om.ik heb wat filmpjes gezien en ik ben niet echt onder de indruk het ziet er gewoon uit als alle voorgaande games die ik ken.

BS!!!! :duh: geloof mij, ik heb hem sinds gistermiddag, vanwege mijn zoontje vanavond pas aan begonnen.. geniaal!! Samen met wat maten ook de multi uitgeprobeerd, het loopt gewoon perfect op de 360! :Y

Ik was ook zeker onder de indruk van de single player, het ziet er zo veel genialer uit, je wordt er helemaal ingezogen... Ik zit vanaf mijn zoontjes' bedtijd weer in Liberty! :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...