Jump to content

Dutchy3010

Recommended Posts

ik wil ni voos doen e, maar het topic is 'home made screens' dus voor de mense die geen gta4 hebbe (zoals ik) is het altijd plezant mochten er hier regelmatig screens of filmpjes kome, wat tot nu toe niet echt het geval is vind ik.

grtz

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • EnergyCorse

    120

  • End Of The Riot

    69

  • Dieko

    37

  • ERRWINS

    36

Top Posters In This Topic

Posted Images

Het is beetje moeilijk om mooie fotos te maken omdat het nu beetje donker in me kamer is.

Maar deze foto is gemaakt op een XBOX Premium (nieuwe versie) met HDMI kabel die std bij PS3 zit. (@ 1080i) op een Samsung 26 inch LCD tv

heli.JPG

kijk.JPG

Bewerkt: door XIDESIGN
Link to comment
Delen op andere websites

Je ziet het goed aan die radar dat het heel scherp is

Het is beetje moeilijk om mooie fotos te maken omdat het nu beetje donker in me kamer is.

Maar deze foto is gemaakt op een XBOX Premium (nieuwe versie) met HDMI kabel die std bij PS3 zit. (@ 1080i) op een Samsung 26 inch LCD tv

heli.JPG

kijk.JPG

Link to comment
Delen op andere websites

Het is beetje moeilijk om mooie fotos te maken omdat het nu beetje donker in me kamer is.

Maar deze foto is gemaakt op een XBOX Premium (nieuwe versie) met HDMI kabel die std bij PS3 zit. (@ 1080i) op een Samsung 26 inch LCD tv

heli.JPG

kijk.JPG

Nice beeld joh :tu::D , nu ben ik er zeker van overtuigd dat ik een Samsung tv ga halen met Xbox360 GTA IV Pack bedankt voor de screens .. als ik hem heb zal ik ook screens gaan maken met me fotocamera van 7,1 megapixel moet wel lukke :Y
Link to comment
Delen op andere websites

Het is beetje moeilijk om mooie fotos te maken omdat het nu beetje donker in me kamer is.

Maar deze foto is gemaakt op een XBOX Premium (nieuwe versie) met HDMI kabel die std bij PS3 zit. (@ 1080i) op een Samsung 26 inch LCD tv

heli.JPG

kijk.JPG

Nice beeld joh :tu::D , nu ben ik er zeker van overtuigd dat ik een Samsung tv ga halen met Xbox360 GTA IV Pack bedankt voor de screens .. als ik hem heb zal ik ook screens gaan maken met me fotocamera van 7,1 megapixel moet wel lukke :Y

Valt mij juist beetje tegen :( moet veel kutten met instellingen van hdmi @ tv om zo te krijgen hor :puh: Maar spelmodus aan zetten helpt vet vceel :puh:

Nog 4 screens :

gta_1.JPG

gta_2.JPG

gta_3.JPG

gta_4.JPG

Bewerkt: door XIDESIGN
Link to comment
Delen op andere websites

Ik maak deze week een eigen "preview" van de game... Eigenlijk een soort video-reportage van GTA IV onderverdeeld in "onderwerpen". Zal er waarschijnlijk deze week al met beginnen.

wtc

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...