Jump to content

GTA IV quiz


Dutchy3010

Recommended Posts

In Amerika zijn er vrouwen met verschillende standen/afkomst, die seks met je willen, zonder je ze echt kent. De seks ligt er bij wijze van spreken voor het opgrijpen.

Fout, Hearv94 zat er héél dichtbij. Hij heeft 't gewoon uit z'n hoofd gezegd, en er mist dus nog wat.

Link to comment
Delen op andere websites

"Here we have white, black, the Puerto Ricans and the Asians, Europeans on vacation, scared Canadians, bored housewives from the Midwest - every possible choice. The city is like a big Uder Milken Ice Cream shop: thiry six flavors of titty."

Dus: blanke, zwarte, Aziatische, Puerto Ricaanse, Europese op vakantie, bange Canadese, verveelde huis- uit het Middenwesten vrouwen - elke mogelijke keuze.

Even voor de duidelijkheid, mijn post kent 4 versie's:

- ik ga het opzoeken

- ik post de engelse versie

- ik edit m'n post voor nl

- huidige versie

Bewerkt: door Grove4L
Link to comment
Delen op andere websites

Het spijt me zeer, Hearv94 Grove4L, maar doordat je achteraf nog bewerkt hebt kan ik niet zien wanneer je daadwerkelijk het antwoord hebt gepost. Je bericht is voor het laatst bewerkt om 17u40, wat 7 minuten later is dan 17u33, wanneer Gtaboy107 voor het laatst zijn bericht bewerkt heeft. Ik weet nu dus niet wie het eerst was en dus moet ik de volgende vraag aan Gtaboy107 geven.

Bewerkt: door Hanneswasco
Link to comment
Delen op andere websites

Bedoel je soms mij? Waarschijnlijk wel.

Wat vreselijk oneerlijk! Toen ik mijn post plaatste dacht ik eraan nog snel alles in het nederlands te plaatsen. Nu denk ik dat gtaboy dat ook doorhad en doodleuk mijn post heeft vertaald... Och wat maakt het uit... :ch:

Link to comment
Delen op andere websites

Sorry voor de spam, maar GTABOY schiet op! :schater:

>>> Door Hanneswasco: Een simpele PB naar hem is veel beter, en dan ziet hij het ook zeker.<<<

Ja, dan zie ik het ook. Was het vergeten. En aan Grove, ik ben niet een valsspeler, snap ook niet dat je nu een theorie wil gaan bedenken ervoor.

Waarom is Roman in GTA IV(Dus niet de DLC's) gekidnapt?

Link to comment
Delen op andere websites

Verschillende motieven.

- Via Roman kan Dimitri bij Niko komen.

- Roman heeft aardig wat schulden bij de Russen.

- Als ze Roman hadden, zouden ze hem vragen om Niko naar het warenhuis te lokken. Daarmee zou Roman zijn schuld afbetalen, maar Roman wil dat uiteindelijk niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Bedankt Gtaboy107, mijn vraag: wat zoek ik allemaal:

De Stratum heeft meerdere badges op de auto, welke zijn dit allemaal? Vermeld hoeveel badges, wat er allemaal op de badges staat en hoeveel keren dezelfde badge voorkomt, met badge bedoel ik een bepaalde tekst en niet de vorm :) .

Link to comment
Delen op andere websites

- V6 Engine Badge

- Twin Turbo Badge

- Badge met ''Stratum'' erop.

- Het automerk, maar ik weet niet of dat echt een Badge is.

Je hebt net gezegt dat er een Stratum op je Parkeerplaats staat :7 en nog heb je het radicaal fout, lees me vraag maar eens fatsoenlijk opnieuw CG :7 .

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...