Jump to content

GTA IV quiz


Dutchy3010

Recommended Posts

ik denk dat je vraag te moeilijk is :schater:

Hoe kan dat nu? Men neme ene Stratum en men pakke een Sniper Rifle, men gaat als een mongool die auto afzoeken en men heeft het antwoord, ik vond de vraag zelfs iets te simpel :7 .

@Hieronder, ik ga geen nieuwe vraag stellen, ik hou nog een postje open voor mocht iemand het antwoord geven...

Bewerkt: door Hearv94
Link to comment
Delen op andere websites

ik denk dat je vraag te moeilijk is :schater:

Hoe kan dat nu? Men neme ene Stratum en men pakke een Sniper Rifle, men gaat als een mongool die auto afzoeken en men heeft het antwoord, ik vond de vraag zelfs iets te simpel :7 .

toch ik denk dat je een andere vraag moet stellen(en ik vind het jammer dat dit mijn derde en laatste post is voor vandaag :(

Link to comment
Delen op andere websites

Dubbelpost omdat ik wel eens wil dat iemand het antwoord geeft, ik zal de Stratum-Badges vrijgeven, de rest is aan jullie:

-Er staat licht vanvoor, niet breed op de voorkant van de motorkap Stratum ingegravuurd, het is moeilijk te zien maar het is er wel.

-Vanachter staat er gewoon Stratum aan de linkerkant van de kofferbak.

Link to comment
Delen op andere websites

Even een vraag als dat mag ..

Waar kan je een Stratum vinden ? of in welke auto moet je zitten om hem te krijgen ?

De Ziconium Stratum is makkelijk te vinden aan Outlook Park, de gebieden hierrond en ook wel in Dukes, maar dan niet te veel naar het Noorden, terug naar de vraag zeker? :7

Link to comment
Delen op andere websites

Eindelijk heb ik de auto gevonden :ch:

Hopelijk zijn me antwoorden goed(zal wel niet :bonk: )

- 2x Stratum (text)

- 2x Zirconium (logo)

- 3x Zirconium (tekst)

- 1x 2.6 GT wagon

(- 2x LC nummerplaat<ik wist niet of deze er bij hoorde, daarom staat hij tussen haakjes)

Link to comment
Delen op andere websites

GOED ! :dans: was idd erg moeilijk om die auto te vinden dan ... :duh:

Nou daar komt mijn vraag :

Wat voor nummer staat er op de achterkant van een Taxi ? :cya:(Niet de Merit versie van de de Taxi maar de Police Cruiser versie)

Bewerkt: door PrioXCoMBo
Link to comment
Delen op andere websites

Taxi wel

Er staat geen enkel nummer op geen enkele verise vna de Taxi, alleen op Roman's Taxi: LC2708 (vanachter toch :7 )

Op deze Taxi wel en ook op die van Roman, dit zij de enigste 2 met het nummer achter op, en idd het nummer is LC2708

Volgende voor hearv94 :klap:

Bewerkt: door PrioXCoMBo
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...