Jump to content

GTA IV quiz


Dutchy3010

Recommended Posts

guardian1980 heeft het juist, de Subway rijdt op het verkeerde spoor zodat je terwijl je rijdt hem kan opblazen door een Sticky uit het raam te gooien, daarom dat het mij opviel. Jij hebt de volgende vraag :) :

@Vice, als je weet dat het over de Subway gaat... je kan de Subway helemaal niet opblazen, net als het geval bij de Shamal, deze zijn onverwoestbaar. Zo moeilijk was het toch niet? :7

Bewerkt: door Hearv94
Link to comment
Delen op andere websites

guardian1980 heeft het juist, de Subway rijdt op het verkeerde spoor zodat je terwijl je rijdt hem kan opblazen door een Sticky uit het raam te gooien, daarom dat het mij opviel. Jij hebt de volgende vraag :) :

goed gezien Guardian1980 :klap:

ik heb de missie overgedaan en filmpjes bekeken op Youtube en

lette niet op zoiets kleins als dat de trein op het andere spoor reed :D

Edit: Hearv94 je zei toch dat er een fout was en dat je daarbei ook meteen een 2e fout zag, Guardian noemde er maar een :?

Edit 2: hieronder: Guardian maak de vraag niet zo moeilijk zoals Hearv deed. ik heb geen zin om mn hele maandag(als ik thuis ben) de vraag in GTA te moeten onderzoeken, en research moet doen op Youtube :D

om er dan achter te komen dat het antwoord zo simpel was dat ik het over het hoofd heb gezien :engel:

Bewerkt: door vice infernusX
Link to comment
Delen op andere websites

Toen ik zojuist de vraag las had ik het vermoeden al, maar voor de zekerheid heb ik ook even op youtube gekeken.

Ik ga even broeden, kom morgen met een nieuwe vraag.

Ik weet het, een dubbelpost mag niet, maar de liefhebbers van dit topic moeten toch zien dat ik een nieuwe vraag heb:

>>> Door Jacky-2007: Die liefhebbers komen vanzelf kijken.. Posts samengevoegd.

In het Liberty City van GTA IV is er ergens een expositie gewijd aan het werk van een Nederlander. Wie is hij, in welke gallerij is zijn werk te bewonderen en waarvoor wordt hij wereldwijd geprezen?

Link to comment
Delen op andere websites

Toen ik zojuist de vraag las had ik het vermoeden al, maar voor de zekerheid heb ik ook even op youtube gekeken.

Ik ga even broeden, kom morgen met een nieuwe vraag.

Ik weet het, een dubbelpost mag niet, maar de liefhebbers van dit topic moeten toch zien dat ik een nieuwe vraag heb:

>>> Door Jacky-2007: Die liefhebbers komen vanzelf kijken.. Posts samengevoegd.<<<

In het Liberty City van GTA IV is er ergens een expositie gewijd aan het werk van een Nederlander. Wie is hij, in welke gallerij is zijn werk te bewonderen en waarvoor wordt hij wereldwijd geprezen?

Horatio Humboldt

hij heeft Liberty city ( New Rotterdam) ontdekt

je kunt zijn werk in het libertonian museum bewonderen

Link to comment
Delen op andere websites

Beste quizers, ik ga lekker een lang weekend weg, maar nog even de volgende hint: De antwoorden zijn o.a. te vinden op Frankfort Avenue, Oneida Avenue en Vitullo Avenue (willekeurige volgorde) Maandag ben ik er weer. Niet vergeten, het volledige antwoord omvat de naam van een persoon, de naam van een gebouw en letterlijk de reden waarom hij zo geprezen wordt.

Succes en een goed weekend :cya:

Bewerkt: door guardian1980
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...