Jump to content

GTA IV quiz


Dutchy3010

Recommended Posts

Maakt nie uit

Lame maakt mij niet uit hoor dat je het niet wist ^_^ het is toch ook overbodige info.. het gaat ook om de naam niet wat er mis met hem is ;):schater:.. maar ik wist nou niet meer cker hoe hij heette op heel veel plekken lees je gravelli en op andere plekken weer gambetti wat was het nou ook alweer?? :?

Link to comment
Delen op andere websites

Maakt nie uit

Lame maakt mij niet uit hoor dat je het niet wist ^_^ het is toch ook overbodige info.. het gaat ook om de naam niet wat er mis met hem is ;):schater: .. maar ik wist nou niet meer cker hoe hij heette op heel veel plekken lees je gravelli en op andere plekken weer gambetti wat was het nou ook alweer?? :?

dacht gravelli

Link to comment
Delen op andere websites

Maakt nie uit

Lame maakt mij niet uit hoor dat je het niet wist ^_^ het is toch ook overbodige info.. het gaat ook om de naam niet wat er mis met hem is ;):schater: .. maar ik wist nou niet meer cker hoe hij heette op heel veel plekken lees je gravelli en op andere plekken weer gambetti wat was het nou ook alweer?? :?

dacht gravelli

Als Niko met heb praat zegt hij vaak Gravelli, maar als je naar de legenda kijkt staat er Gambetti.

Link to comment
Delen op andere websites

Maakt nie uit

Lame maakt mij niet uit hoor dat je het niet wist ^_^ het is toch ook overbodige info.. het gaat ook om de naam niet wat er mis met hem is ;):schater: .. maar ik wist nou niet meer cker hoe hij heette op heel veel plekken lees je gravelli en op andere plekken weer gambetti wat was het nou ook alweer?? :?

dacht gravelli

Als Niko met heb praat zegt hij vaak Gravelli, maar als je naar de legenda kijkt staat er Gambetti.

Vaag....

Link to comment
Delen op andere websites

Ik stel wel een vraag. Waar wordt Francis McReary begraven.

dit is een beetje een moeilijke vraag omdat je zit met een keuze in het spel

wnt als je derrick vermoord ipv francis dan word francis niet begraven.

maar als je hem wel dood schiet word hij op dukes drive begraven daar

Bewerkt: door Destilios
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...