Jump to content

GTA IV quiz


Dutchy3010

Recommended Posts

Nee dat mag hij niet. Dat geldt alleen als er antwoorden worden gegeven waar niet gecontrolleerd word. Ik bekijk de Quiz nog steeds of er word geantwoord, en dat is niet het geval. Mijn vraag blijft dus. Is lezen zo moeilijk mensen? Goede uitleg btw, theguardian :).

Link to comment
Delen op andere websites

Nee dat mag hij niet. Dat geldt alleen als er antwoorden worden gegeven waar niet gecontrolleerd word. Ik bekijk de Quiz nog steeds of er word geantwoord, en dat is niet het geval. Mijn vraag blijft dus. Is lezen zo moeilijk mensen? Goede uitleg btw, theguardian :).

Die vraag van jouw is niet te beantwoorden.

Volgens mij weet je zelf niet eens het antwoord en gok je maar.

Ik stel maar voor dat de admin dit mag beslissen.

ik stuur Dutchy3010 wel een PB om dit na te kijken

MVG: Supergtagamer

Link to comment
Delen op andere websites

Je doet maar. Ik weet dat ik in het gelijk sta, dus ik heb niks te vrezen :). Oh nog iets, wat heeft het voor nut om een vraag te stellen waarje zelf het antwoord niet van weet? Precies, geen. Ik snap dus ook niet dat je zo stom bent eventueel te denken daarover. Als je goed de hele Quiz doorleest zie je dat ik altijd wat lastigere vragen post, maar ze uiteindelijk toch altijd zijn beantwoord, na wat goed denkwerk. Heb jij het er niet voor over even die grijze massa van je te laten draaien, dan ga je maar weg. Ik probeer van Quizes nooit opzoekvragen te maken, en dat lukt mij goed ook. Als je opzoekvraagjes wil, ga dan Sesamstraat kijken.

Bewerkt: door Cuban Gangster
Link to comment
Delen op andere websites

Je doet maar. Ik weet dat ik in het gelijk sta, dus ik heb niks te vrezen :). Oh nog iets, wat heeft het voor nut om een vraag te stellen waarje zelf het antwoord niet van weet? Precies, geen. Ik snap dus ook niet dat je zo stom bent eventueel te denken daarover. Als je goed de hele Quiz doorleest zie je dat ik altijd wat lastigere vragen post, maar ze uiteindelijk toch altijd zijn beantwoord, na wat goed denkwerk. Heb jij het er niet voor over even die grijze massa van je te laten draaien, dan ga je maar weg. Ik probeer van Quizes nooit opzoekvragen te maken, en dat lukt mij goed ook. Als je opzoekvraagjes wil, ga dan Sesamstraat kijken.

Je hebt gelijk. Jouw vraag mag blijven.

Maar waar slaat die reactie van sesamstraat op?

MVG: supergtagamer

Link to comment
Delen op andere websites

Laten we na 6 dagen dan toch maar weer verdergaan met de quiz, ik heb al een vraag:

Vraag weggehaald

EDIT: Sorry CubanGangster, ik had niet gelezen dat jouw vraag nog steeds aan de beurt was

Bewerkt: door Luccie1997
Link to comment
Delen op andere websites

Laten we na 6 dagen dan toch maar weer verdergaan met de quiz, ik heb al een vraag:

Vraag weggehaald

EDIT: Sorry CubanGangster, ik had niet gelezen dat jouw vraag nog steeds aan de beurt was

op "America's next top model" gebaseerd

Link to comment
Delen op andere websites

Het lijkt me logisch dat CG nog steeds aan de beurt is. Hij reageert telkens binnen 3 dagen na het laatste antwoord. Misschien is het wel handig om een tip te geven, bijvoorbeeld hoeveel het er zijn, gewoon zodat er nog wel wat "doorstroom" is. Maar dat is helemaal aan CG. Hij heeft een moeilijke vraag gesteld, maar wat is een quiz zonder moeilijke vragen die allemaal direct te beantwoorden zijn? :cab:

Link to comment
Delen op andere websites

Grenade launcher Goed

Pool cue Goed

Explosive shotgun Goed

Advanced sniper Goed

Grenade launcher Ook goed dus :7

RPG? Fout

Je hebt 2 keer de Grenade Launcer genoemt :7. Ik mis er nog een paar, maar je zit al enorm in de buurt. Ik zal niet flauw doen, er mist er nog maar één.

Bewerkt: door Cuban Gangster
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...