Jump to content

GTA IV quiz


Dutchy3010

Recommended Posts

- Grenade launcher

- Pool cue

- Explosive shotgun

- Advanced sniper

- Sniper rifle (Remington 700, de jacht sniper)

:D

Dit antwoord reken ik goed. Excuseert u mij heren, maar ik kwam er vandaag achter dat degene die ik nog zocht (de Sniper Rifle) wel degelijk door NPC's gebruikt word, namelijk in de Vigilante Zijmissies als je er 20 hebt voltooid. Nogtans heeft PrioX alles goed en mag hij dus de vraag stellen.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat als ze sterven, Luis zegt dat ze naar het ziekenhuis gaan? Dode mensen kunnen niet worden geholpen door een ziekenhuis :7.

@hieronder: Als dat niet goed zou zijn was dat in de Gang Wars ook niet het geval, waar ook al je teamleden dood mogen gaan.

Bewerkt: door Cuban Gangster
Link to comment
Delen op andere websites

als ze overlijden/ vermoord worden, wordt je missie (Drug war) niet gefaald, en kan je gewoon (in je eentje) naar t drop off rijden. (of vliegen of varen)

als je dan een andere drug war doet, komen Armando en Henrique gewoon terug.

grt. overkillnl

Bewerkt: door OverkillNL
Link to comment
Delen op andere websites

Als ze met hun M249 schieten nemen ze ineens (echt in een flits) een vechtpose aan. In plaats van zoals Luis doet het wapen eerst naar voren slingeren en dan vuren.

Zoals in een aimbot? Of dat ze gewoon geen animatie daarvoor gebruiken?

Link to comment
Delen op andere websites

Als ze met hun M249 schieten nemen ze ineens (echt in een flits) een vechtpose aan. In plaats van zoals Luis doet het wapen eerst naar voren slingeren en dan vuren.

Helaas fout, maar je zit wel in de goeie richting :)

Tip:

Kijk goed naar de twee waneer je met de drugs auto vlucht en de gang waarvan je de drugs hebt gestolen je probeert te stoppen.

:D

Link to comment
Delen op andere websites

Als ze met hun M249 schieten nemen ze ineens (echt in een flits) een vechtpose aan. In plaats van zoals Luis doet het wapen eerst naar voren slingeren en dan vuren.

Helaas fout, maar je zit wel in de goeie richting :)

Tip:

Kijk goed naar de twee waneer je met de drugs auto vlucht en de gang waarvan je de drugs hebt gestolen je probeert te stoppen.

:D

Jij zegt Drug Wars, maar een drugswagen komt enkel voor in Convoy en Highjack. Dit moet je meteen melden, niet nu pas :cab: .

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...