Jump to content

GTA IV quiz

Dutchy3010

Recommended Posts

GunsNroses61

Dat klopt, maar er staat in de afwijzing per email een klein stukkie tekst van hem, daarboven staat allemaal van lovemeet deze persoon wilt je niet enz, maar ik wil weten wat dat stukkie tekst dan is.

• Replies 4.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Nissan

501

• PrioX

342

• Phoenyxar

297

• Tommy-Vercetti

253

Top Posters In This Topic

Popular Posts

In Amerika zijn er vrouwen met verschillende standen/afkomst, die seks met je willen, zonder je ze echt kent. De seks ligt er bij wijze van spreken voor het opgrijpen.

- V6 Engine Badge - Twin Turbo Badge - Badge met ''Stratum'' erop. - Het automerk, maar ik weet niet of dat echt een Badge is.

Je hebt net gezegt dat er een Stratum op je Parkeerplaats staat en nog heb je het radicaal fout, lees me vraag maar eens fatsoenlijk opnieuw CG .

Posted Images

GunsNroses61

Oke, het heeft iets met zijn penis te maken en een keuze.

EDIT : als jullie de vraag zo moeilijk vinden. ga naar lovemeet in IV en vraag hem on een date dan krijg je na een tijdje de mail wel.

Edited by GunsNroses61
Oke, het heeft iets met zijn penis te maken en een keuze.

EDIT : als jullie de vraag zo moeilijk vinden. ga naar lovemeet in IV en vraag hem on een date dan krijg je na een tijdje de mail wel.

Ik heb net email terug van de "founder van Love Meet" en er stond voor zover ik weet niks in over een penis. Dus ik wou de inhoud van de mail overtypen naar het forum, klikte ik perongeluk op de 'delete mail' knop. :7

Edited by Djmaddox
GunsNroses61
Dat is fout, in Jamaican Heat schieten ze met een normale 9mm op je.

Klopt. heb net ff de missie gedaan, want ik moest laatst opnieuw beginnen en toevallig was ik net bij die missie.

bedankt Bayside. weet jij het goeie antwoord dan? :puh:

GunsNroses61

Ja, eigenlijk klopt dat wel. niet aan gedacht, zal ik een andere vraag maken?

EDIT : ik zal een hint geven :puh: Het is in een missie dat je een beslissing moet maken. dan zijn er niet meer veel mogelijkheden over.

Edited by GunsNroses61